مجید اخشابی چرا تا حالا عاشق نشده و ازدواج نکرده است؟!

1

برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری شب گذشته نهم تیرماه ۹۶ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت. مجید اخشابی خواننده محبوب کشورمان مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی شد.

بعد از سلام و احوال پرسی مهران مدیری درباره اینکه زمانی مجید اخشابی پرکارترین خواننده تلویزیون بود و بیشترین تیتراژها به نام او ثبت شده است گفت و درباره دلیل کم کاری های این خواننده پرسید که مجید اخشابی گفت:من تیتراژهای زیادی در تلویزیون خوانده ام و هنوز هم مشغول کار هستم اما رسیدگی به کارهای متفرقه مثل ادامه تحصیل و تاسیس مراکز فرهنگی و زندگی باعث شده است تا کمتر به خوانندگی بپردازم.

علاقه مجید اخشابی به سنتور در کودکی

مجید اخشابی درباره علاقه اش به ستور در کودکی گفت :من از بچگی عاشق سنتور بودم . منزل ما کنار دریا بود ، یک شب یکی از دوستان پدرم به منزل ما آمد و برای ما سنتور نواخت و علاقه من به سنتور از همان جا آغاز شد و فردای همان روز با نخ ماهی گیری برای خودم سنتور ساختم و زمانی که دوباره دوست پدرم را دیدم به او نشانش دادم و به توصیه این دوست به پدرم علاقه من به سنتور جدی گرفته شد و پدرم برای من یک سنتور تهیه کرد و من به تنهایی و برای اولین بار توانستم سنتور را کوک کنم.

راز ازدواج نکردن مجید اخشابی

اخشابی در خصوص سال تولد و عاشق شدن خود اظهار داشت: متولد سال۵۱ هستم، من تاکنون عاشق نشده‌ام. به هر حال اکنون که معنی عشق را می‌فهمیم شاید یک تعلق خاطر به یک چیزی داشته باشم اما آن را نمی‌توان عاشق شدن گفت.

مدیری ادامه داد: ازدواج هم نکردی؟ چرا؟

اخشابی پاسخ داد: بعضی از هنرمندان اینکه می‌گویند با ساز خود ازدواج کردم واقعا مصداق دارد. عمرم با هنر گذشت و علاقمندی من  به این رشته باعث شد که زمانی برای ازدواج فراهم نشود. البته زندگی هنری متفاوت‌تر از زندگی معمول است.

مجید اخشابی در پاسخ به سوال مهران مدیری که پرسید عاشق شده ای گفت :من ۴۵ سال سن دارم اما تابحال عاشق نشده ام . ممکن است تعلق خاطرهایی در گذشته داشته باشم اما اسم آن را نمیتوان عشق گذاشت و باید بگویم که من هنوز ازدواج نکرده ام. در واقع من شب و روزم را با هنر میگذرانم و همه عمرم در این راه آنقدر سریع گذشت که فرصت فکر کردن به ازدواج را پیدا نکردم.

همسر مجید اخشابی مهمان دورهمی امشب دورهمی مهران مدیری بیوگرافی مجید اخشابی اینستاگرام مجید اخشابی ازدواج مجید اخشابی

مجید اخشابی در برنامه دورهمی

این خواننده تیتراژهای تلویزیون درباره موضوع برنامه دورهمی که عدم پایبندی هنرمندان به زندگی مشترک بود گفت :به نظر من این قضیه فقط درباره قشر هنرمندان صدق نمیکند بلکه میتواند در هر قشری از جامعه وجود داشته باشد اما قبول دارم که هنرمندان دغدغه های بیشتری در زندگی دارند .

مجید اخشابی در دورهمی خودش را به سنتور تشبیه کرد و گفت چون همه عمرم با سنتور گذشته است بیشتر خودم را شبیه آن میبینم و درباره علاقه اش به کباب در برنامه دورهمی گفت و از صداقت و معرفت آدم ها حرف زد.

در بخش پایانی برنامه مجید اخشابی یک دوره از مجله زیر و بم ، کتابی که خودش تالیف کرده بود و یک عدد سنتور را به موزه دورهمی هدیه داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. زیبا احمدپور از تبریز می گوید

    عوضش من سه بار عاشق شدم