تا حالا عسل ۲۰ میلیون تومانی خورده اید (اصلا دیده اید) + عکس

0
به گزارش مشرق، عسل خوراکی خوشمزه و مقوی است که پزشکان همیشه به خوردن آن توصیه می کنند. این ماده مقوی به سختی به دست آمده و به همین دلیل قیمت بالایی برای آن قرار داده شده است اما از آنجایی که هر وسیله و یا ماده خوراکی در دنیا یک نمونه گران ترین دارد نباید انتظار داشت که عسل از این دسته جدا باشد.

“گونای گوندوز” یک زنبوردار اهل ترکیه است که خانواده اش سه نسل به این کار مشغول بوده اند و حالا تولید کننده گران ترین عسل دنیا هستند. گران ترین عسل دنیا در دل یک غار معدنی و در عمق ۱۸۰۰ متری این غار بدست می آید و کاملا طبیعی ساخته شده است.

گران ترین عسل دنیا قیمت عسل زرد فروش عسل زرد فروش عسل بسیار مرغوب عسل طبیعی و ارگانیک عسل زرد عسل بسیار مرغوب زنبوردار خواص عسل
گونداز برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ متوجه زنبورهایی شد که به غار می روند و به مرور جمعیت آن ها روبه افزایش است. او پس از کنجکاوی های مختلف و با بررسی منطقه اطراف غار متوجه شد که زنبورها در حال کندوسازی و درست کردن عسل هستند.

او با کمک چند صخره نورد حرفه ای به دل این غار رفته و در آنجا توانستند ۱۸ کیلوگرم از عسل زرد و بسیار مرغوب را بیابند. این عسل ها در طول ۷ سال گذشته ساخته شده اند و این یعنی سرشار از انرژی و البته پرخاصیت ترین عسل هستند و این مورد در آزمایشگاه های مختلف نیز ثابت شده است.

گران ترین عسل دنیا قیمت عسل زرد فروش عسل زرد فروش عسل بسیار مرغوب عسل طبیعی و ارگانیک عسل زرد عسل بسیار مرغوب زنبوردار خواص عسل

این زنبوردار که در شمال ترکیه زندگی می کند برای هر کیلوگرم از عسل های مرغوب خود قیمت باورنکردنی ۶۸۰۰ دلار را قرار داده است. این قیمت با دلار ۲۹۵۰ تومانی عددی مشابه با ۲۰ میلیون تومان خواهد شد که در نوع خود بسیار زیاد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ