حاشیه های مراسم ختم خواهر “مرتضی بانک” معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری

0

به گزارش ساتین : مراسم ختم خواهر مرتضی بانک معاون اجرایی نهاد ریاست جمهوری در مسجد نور واقع در میدان فاطمی تهران برگزار شد. حضور برخی چهره های سیاسی و دولتی در این مراسم برای خبرنگاران بهترین فرصت بود. البته این مراسم حاشیه‌های جالبی هم داشت. نخست اینکه به مدت ۲ ساعت ترافیک بسیار سنگینی حدفاصل خیابان حجاب تا میدان فاطمی صدها راننده را با خودروهای روشن معطل کرد چرا که ماموران محافظ مسئولان محدودیتهایی برای تردد در بخشی از خیابان اعمال کرده بودند.

البته برخی از این چهره ها برای رسانه ها دست پر بودند و به سوالات پاسخ دادند. مدیرعامل ایران خودرو و تاج از مدیران فدراسیون فوتبال به خبرنگاران توجهی نکردند. حسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور با جمعی از نمایندگان مجلس کپ و گفت می کرد. واعظی وزیر ارتباطات خبر بازبینی وی چت را اعلام کرد و عراقچی مذاکره کننده ارشد هسته ای کشورمان با خبر اینکه پول ایران بر اساس تفاهم نامه ۱+۵ دوشنبه واریز می شود. مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان با خبر اینکه حضور رئیس جمهور شرط برگزاری همایش “زنان بدون خشونت”، محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی با خبر اینکه آیت الله جلسه ای برای انتخابات مجلس نداشته در این مراسم حاضر شدند.

در میان میهمانان مراسم ختم حضور مهدی هاشمی هم حائز اهمیت بود. دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور هم در این مراسم حاضر و با پرسشها و درخواستهای مختلف جمعیت حاضر مواجه شد.

مسعود سلطانی فر هم این بار نه به عنوان عضو شورای شهر بلکه به عنوان معاون جدید رئیس جمهور در مراسم ختم حاضر شده بود. در این میان حضور خورشیدی داماد محمود احمدی نژاد هم در مراسم امروز برای رسانه ها جالب بود . ولی بیشتر گفتگوی خبرنگاران با وزرای کابینه اعم از وزیر نفت و وزیر دفاع  انجام شد.

علی اصغر شعر دوست سفیر ایران در تاجیکستان هم از مدعوین مراسم امروز بود که در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد اینکه مگر نباید الان تاجیکستان باشید گفت: من چند وقتی هست که برگشتم و الان تاجیکستان سفیر ایرانی ندارد.

این مراسم ساعت ۱۸ به پایان رسید ولی ترافیک فاطمی همچنان ادامه داشت.

منبع : مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ