خسارات زلزله در ثلاث باباجانی کرماشاه +اسامی کشته شدگان

0

سازمان پزشکی قانونی ،پزشکی قانونی استان کرمانشاه اسامی ۹ تن از جانباختگان زلزله شب گذشته در ثلاث باباجانی را به شرح زیر اعلام کرد:

۱. خورشید احمدی فررزند محمود
۲. خاتون فیضی فرزند فرج
۳. مهیار بدری فرزند غریب
۴. پوریا ملکی فرزند بهرام
۵. تارا رضایی فرزند عابد
۶. فلاح میری
۷. خاصیه مرادی فرزندد رحیم
۸. عزیز مریدی فرزند مصطفی
۹. حسن امامی

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به احتمال افزایش آمار تلفات زلزله در منطقه ثلاث باباجانی گفت: تاکنون ۱۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و حدود ۶۰ نفر نیز دچار مصدومیت شدند و حدود ۶۰درصد ساختمان های این مناطق آسیب دیده است.
علی اکبر اکبری، فرماندار ثلاث باباجانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین وضعیت این منطقه زلزله زده اظهار کرد: هم اکنون ۵۸ روستا ازگله و ۶۹ روستای بخش مرکزی تخریب شده و حدود ۶۰درصد ساختمان های این مناطق آسیب دیده است.
وی افزود: متاسفانه ۹۰ درصد منازل شهری دچار خسارت های بین ۵۰ تا ۱۰۰درصد شده است، همچنین براساس آخرین آمار ۱۳ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و حدود ۶۰ نفر نیز دچار مصدومیت شده اند.
اکبری ادامه داد: چند روستای صعب العبور در این منطقه وجود دارد که هنوز آمارهای فوتی و مصدومان آن اعلام نشده و تیم های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت ها به این روستا ها اعزام شده اند بر همین اساس احتمال افزایش آمار جان باختگان و مصدومان وجود دارد.
وی یادآور شد: هنوز گزارشی مبنی بر زیر آوار ماندن هموطنان در این روستا ها نرسیده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ