با ۱۰ میلیون تومان میشه چه ماشینی خرید؟

0

رید ماشین زیر ۱۰ میلیون ، خودرو ده میلیونی ، پراید زیر ده میلیون ، با ۱۰ میلیون چه ماشینی میشه خرید ،با ۱۰ میلیون چه ماشینی بخرم

وقتی پای صحبت خریداران خودرو می‌نشینید، همه از علاقه خود درباره خودروهای لوکس و به روز دنیا می‌گویند. بخشی از این گروه، برای خرید این خودروها مشکلی از لحاظ مالی ندارند، اما گروهی هم هستند که وقتی ته جیب خود را نگاه می‌کنند، قدرت مالی برای خرید حتی خودرو صفر، آن هم با پایین‌ترین قیمت ندارند. این دسته از خریداران به طور معمول به سراغ خودروهای دست‌دوم بازار با مدل‌های پایین می‌روند.

بررسی بازار خودرو حاکی از آن است که خودروهای زیر ۱۰ میلیون تومان نیز برای فروش وجود دارند. در گزارش میدانی خبرنگار خبرآنلاین از نمایشگاه‌های خودرو، یک خودرو اپل کورسا دنده‌ای که سال تولید آن ۱۳۳۷ اعلام شده، با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد، با قیمت ۱۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

در این میان، یک ام‌وی‌ام ۱۱۰ سه‌سیلندر مدل سال ۱۳۸۸ با ۵۳ هزار کیلومتر کارکرد، ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. پراید صندوق‌دار مدل سال ۱۳۸۷ با ۲۰۸ هزار کیلومتر کارکرد نیز ۱۰ میلیون تومان، پراید ۱۴۱ مدل سال ۱۳۸۶ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۰ میلیون تومان و پراید هاچ‌بک مدل سال ۱۳۸۴ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارد.

از سوی دیگر، یک پژو ROA مدل سال ۱۳۸۹ با ۲۱۷ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۱۰ میلیون تومان و پژو GLI 405 مدل سال ۱۳۸۴ با ۲۳۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۱۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

در همین حال، در میان خودروهایی که در بازار برای فروش گذاشته شده، یک پیکان وانت مدل سال ۱۳۸۹ با ۱۱۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز دیده می‌شود که ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. تویوتا کرونا با ۴۰۰ هزار کیلومتر کارکرد هم ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. از سوی دیگر، سمند X7 مدل سال ۱۳۸۲ با ۲۸۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۰ میلیون تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ