شاه‌کار فرجی دانا در دانشگاه تهران

0

یک عضو فراکسیون افراطیون در مجلس ششم شایعه پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران به وی را تأیید کرد.

«الهه- ک» از اعضای فراکسیون مشارکت در مجلس ششم و جزو جریان تحصنی در این مجلس بود. او در مصاحبه با ایلنا ضمن تأیید پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران گفت، در این زمینه صحبت‌هایی مطرح شده و این مسئله هم در دانشگاه تهران و هم در وزارت علوم در حال پیگیری است.

وی افزود: ریاستم بر دانشگاه تهران به تصمیم مسئولان، به ویژه دکتر امید بستگی دارد. با توجه به اینکه در سالهای گذشته تلاشهای زیادی در حوزه علمی و پژوهشی داشته‌ام تمایل و علاقه زیادی از سوی دانشجویان و اساتید مختلف برای این مسئله وجود دارد.

همسر فرجی دانا کاریکاتور فرجی دانا سوابق فرجی دانا زن فرجی دانا تحصیلات فرجی دانا

فرجی دانا گماشته افراطیون در وزارت علوم، آن‌ قدر در برکناری دکتر فرهاد رهبر عجولانه و نسنجیده عمل کرد که حتی فرصت انتخاب فرد جایگزین را نداشت و دانشگاه تهران از هفته گذشته توسط سرپرست (دکتر امید) اداره می‌شود.
پیش از خیز فتنه‌گران برای برکناری فرهاد رهبر، حلقه انحرافی در دولت سابق به این کار اقدام کرده بود که آن زمان با مخالفت و مقاومت وزیر علوم وقت مواجه شد.

فرجی‌دانا با وجود جلب حسن ظن و اعتماد مجلس به اینکه با فتنه‌گران نیست، اقدام به حدود ۳۰ عزل و نصب در حوزه معاونین و روسای دانشگاه‌ها کرد،که عمدتا در ارتباط با فتنه‌گران است.

دانا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ