خانواده ولی الله سیف کجا هستند؟

2

روزنامه آفتاب یزد نوشت: «ولی‌الله سیف از سمت خود با عزت و احترام کنار رفت و در حالی که بسیاری پیرامون جایگاه بعدی سیف در دولت گمانه‌زنی می‌کردند، ماجرای حضور خانواده وی در خارج از کشور برای او دردسر جدیدی درست کرده است. در این رابطه ابتدا سایت جماران در یادداشتی پیرامون مشکلات اقتصادی در کشور می‌نویسد: «البته طبیعی است هنگامی‌ که خانواده برخی مسئولان از جمله جناب سیف، در خارج از ایران سکونت داشته باشند، هیچگاه این فشار مالی روزافزون را احساس نکنند.»

حمید رسایی، در توئیتی می‌نویسد: «دو دختر، دو پسر و همسر ولی‌الله سیف، رئیس سابق بانک مرکزی چند ماهی است که مجوز اقامت در استرالیا را دریافت کرده و ایران نیستند. آیا سیف هم به استرالیا می‌رود؟ خانواده کدام یک از مسئولین دیگر هم اقامت گرفته‌اند؟»

در حالی که رسایی از حضور تمام اعضای خانواده سیف در استرالیا می‌گوید، وحید یامین پور دیگر چهره اصولگرای نزدیک به جبهه پایداری نیز در ادامه اظهارات حمید رسایی پیشنهادی در این باره مطرح کرده و تلویحا به موضوع حضور خانواده سیف در استرالیا صحه می‌گذارد: «چه طور است مسئولین دولتی و خانواده شان دست کم تا پایان دولت فعلی ممنو ع الخروج باشند؟»

در حالی که بعد از این اظهارات، بسیاری انتظار واکنشی از سوی سیف یا مقامات دولتی داشتند اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است و تنها پاسخ، پیرامون این موضوع پاسخ حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی حسن روحانی در پای توئیت یامین‌پور است که می‌نویسد: «لطفا با این آوای رسا عملیات روانی پامپئویی را به جامعه پمپاژ نکنید. مطمئن باشید مریم و رضا و بنیامین و مایکل هم در این حد از شما توقع ندارند.»

نوشته ای که البته به هیچ وجه در خود تکذیب حضور خانواده سیف در استرالیا را نگنجانده است؛ موضوعی که یامین پور نیز در جواب آشنا به آن اشاره دارد و می‌گوید: «انتظار داشتم اصل ماجرا را انکار کنید نه این که اعتراض به آن را تخطئه کنید. چرا هر کس درباره زخم ها حرف بزند باید انگ و تهمت را بشنود.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مؤذنیان می گوید

    این عکسی که در خصوص رزو بلیط به بانگوک گذاشته اید برازندۀ سایت وزینتان نیست.
    لطفاً آن را حذف کنید

    1. مدیر می گوید

      متاسفانه این مورد مربوط به آژانس تبلیغاتی است و ما کنترلی بر روی این تبلیغات نداریم ولی حتما پیگیری می کنیم