زن جوانی که می خواهد از یک روح حامله شود! +عکس

2

زنی که با ارواح رابطه عاشقانه داشت به تازگی تصمیم گرفته که برای آن ها فرزندی به دنیا بیاورد.

زنی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد شغل او مشاور متافیزیک است و به مدت ۱۱ سال با ارواح رابطه جنسی برقرار کرده است و در حال حاضر با روحی در استرالیا آشنا شده که باهم قصد ازدواج، تشکیل خانواده و بعد بچه دار شدن را دارند.

وضعیت زنان در غرب کمبود شوهر فساد اخلاقی در غرب عجیب ترین ها زندگی در استرالیا زن استرالیایی رابطه نامشروع با اجنه توهم چیست باردار شدن ازدواج عجیب ارتباط با ارواح و جن اخبار استرالیا

آمیتیس ریالم ۳۰ ساله با ۲۰ روح مختلف رابطه برقرار کرده و از این که نیمی از عمرش را در کنار آنها سپری کرده و قرار است بچه ای از وجودشان را در خود پرورش دهد، غرق لذت است.

آمیتیس در مصاحبه گفت: یک روز من در حال پیاده روی بودم که احساس کردم پر از انرژی شدم و در بدنم احساس طراوت و شادابی می کنم ،آن جا بود که فهمیدم عشق جدیدم رسیده و در بدنم دمیده شده ، من این را می دانستم که نمی توانم او را ببینم اما قادر هستم که با او رابطه عاشقانه و بعد رابطه جنسی برقرار کنم به همین دلیل بعد از مدتی به این نتیجه رسیدیم که باهم ادامه بدهیم و کم کم به فکر به دنیا آوردن بچه روحی باشیم.

وی در ادامه درباره بارداری انسان از روح توضیح داد.

او گفت: بارداری انسان از روح کار راحتی نیست و کاملا با بارداری انسان با انسان فرق دارد و دلیل آن این است که انسان و روح نمی توانند این ترکیب را پردازش کنند وبه این علت بارداری به حالت تعلیق در می آید اما من که توانایی این کار را دارم مطمئن هستم که می توانم از عشق جدیدم یادگاری داشته باشم.

سخنان آمیتیس ریالیم جنجالی در فضای مجازی، خبرگزاری ها و رسانه ها به پا کرده است.

وضعیت زنان در غرب کمبود شوهر فساد اخلاقی در غرب عجیب ترین ها زندگی در استرالیا زن استرالیایی رابطه نامشروع با اجنه توهم چیست باردار شدن ازدواج عجیب ارتباط با ارواح و جن اخبار استرالیا

woman has sex with ghost

An Australian woman hit the headlines last year after she claimed to have had relationships and sexual encounters with ghosts.

Amethyst Realm appeared on This Morning, claiming to have had relationships with ghosts for the past 12 years.

She said she has has slept with 15 spirits after breaking up with her fiancee, and now prefers ghosts to men.

Things between Amethyst and her ghost boyfriend seem to be getting pretty serious, as she has now confessed that she wants to have a baby with him.

She told New Idea: ‘One day, while I was walking through the bush, enjoying nature, I suddenly felt this incredible energy. I knew a new lover had arrived.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناشناس می گوید

    از بس فیلمای عجیب غریب و تخیلی هالییوودو دنبال میکنن، میزنه به سرشون و کم کم زندگیاشونم میشه شبیه فیلم وسریال و خودشونم تبدیل میشن به یه همچین عجوبه هایی، این یکی که دیگه خودشم شبیه روح شده

  2. روشن ضمیر می گوید

    رابطه با اجنه