حمام خون در بیمارستان معروف تهران / دکتر کلیه چاقو چاقو شد! +تصاویر

0

دکتر سیداحمد تارا پزشک سرشناس یکی از بیمارستان های دولتی تهران، شامگاه گذشته دربیمارستان هدف ضربات کارد یک مهاجم قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

شامگاه دیروز دکتر سیداحمد تارا، فوق تخصص بیماری های کلیه و رئیس بخش پیوند یکی ازبیمارستان های دولتی پایتخت، درکلینک هدف ضربات کارد یک مردجوان قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

دکتر تارا که ازاین سوء قصد خونین جان سالم به دربرده است گفت:شامگاه دوشنبه و پس ازویزیت بیماران در بیمارستان، در حالی که در اتاق کارم تنها بودم ناگهان در به طرز هولناکی بازشد و مرد جوانی که گازاشک آور دردست داشت به طرفم حمله کرد. او همانطور که گاز اشک آور را به سر و صورتم می پاشید و من هم قادربه هیچ دفاعی نبودم با چاقوی بزرگی که دردست داشت گردن ام را هدف قرارداد. بعد هم در حالی که روی زمین افتاده بودم چند ضربه دیگربه شکم و پهلوهایم زد و همزمان با سروصدا و فریاد های کمک خواهی ام از آنجا فرارکرد.

متخصص کلیه و مجاری ادرار حوادث تهران حوادث پزشکی چاقو کشی بیمارستان دولتی اخبار تهران

فوق تخصص بیماری های کلیه اظهارداشت: درحالی که نیمه جان و خونین روی زمین افتاده بودم کارکنان بیمارستان که با شنیدن صدای فریادهای کمک خواهی ام به اتاق ام آمده بودند بلافاصله مرا به اتاق عمل انتقال دادند.خوشبختانه با لطف خدا و اقدام به موقع همکارانم خونریزی شدید مهارشد.

دکتر تارا افزود: تمامی شواهد نشان می دهد که مهاجم چاقو کش باطرح و نقشه قبلی و برنامه ریزی دقیق وارد بیمارستان شده و درفرصتی مناسب به طرفم حمله کرده است.

دکترتارا با صراحت اعلام کرد که این موضوع ارتباطی به مسایل درمانی و پزشکی نداشته و ماموران پلیس سرگرم تحقیقات تخصصی برای کشف علت و انگیزه این اقدام جنایتکارانه هستند.ضمن اینکه ضارب نیز هنگام فرار دستگیر شده و بازجویی های فنی، تخصصی پلیسی درباره علت و انگیزه اصلی این اقدام جنایتکارانه از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

وی که هم اکنون در بخش ویژه تحت مراقبت های تخصصی قراردارد گفت:خوشبختانه پزشکان معالج اعلام کرده اند خونریزی بند آمده ولی با این وجود مراقبت های لازم همچنان ادامه دارد.

متخصص کلیه و مجاری ادرار حوادث تهران حوادث پزشکی چاقو کشی بیمارستان دولتی اخبار تهران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ