وزیر کشور درگذشت کارآفرین برتر کشور را تسلیت گفت

0

رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی درگذشت کارآفرین برتر کشور و صنعتگر خیّر استان آذربایجان‌ شرقی را تسلیت گفت.

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت کارآفرین برتر کشور و صنعتگر خیّر استان آذربایجان‌ شرقی جناب آقای مهندس سیدرضا مقیمی اصل مایه تأسف و تأثر عمیق اینجانب شد.

آن مرحوم ده‌ها سال در عرصه تولید و کارآفرینی شب و روز تلاش کرد و سرانجام در همین راه و در سنگر تولید بر اثر حادثه به دیدار حق شتافت.

مرحوم مهندس مقیمی همزمان با تولید و کارآفرینی عمری را در فعالیت‌های خیریه و امور عام‌المنفعه سپری کرد و در کنار اقدامات گران‌قدر و اثرگذار در بخش صنعت و تولید، باقیات صالحات ارزشمندی از خود در عرصه نیکوکاری و رسیدگی به محرومان و نیازمندان و آزادی زندانیان بدهکار به یادگار گذاشت که این ویژگی خصلت پسندیده عموم مردان صنعت و تجارت خطه آذربایجان است.

اینجانب با کمال تأسف و تأثر فقدان این تلاشگر حوزه تولید و صنعت را به خانواده محترم ایشان و کارگران زحمتکش واحدهای تولیدی صنعتی مهر اصل، مردم قدرشناس تبریز و آذربایجان ‌شرقی و جامعه صنعت و کارآفرینی آن دیار صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و علو درجات و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

***

مهندس سید رضا مقیمی اصل هفتاد و پنج سال پیش در تبریز به دنیا آمد. پدرشان در شرکت راه سازی مشغول بود اما در ۵ سالگی وی فوت می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ