موضوع مستند «هاشمی زنده است» چیست؟

0

مستند «هاشمی زنده است» روز (سه‌شنبه ۲۷ آذرماه) در دانشگاه تهران رونمایی شد.

قرار بود در این مراسم محمد هاشمی برادر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور یابد که با ارسال پیامی از حضور در این مراسم امتناع کرد.

محمد هاشمی در پیام خود اعلام کرد: به دلیل مشکلات متعدد و تخریب علیه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضرت امام(ره) شرکت اینجانب در جلسه دانشگاه تهران منتفی است.

مطالب جالب سیاسی مستند هاشمی زنده است مستند سیاسی علی طادی کیست دانستنی های سیاسی ثروت هاشمی رفسنجانی بیوگرافی هاشمی رفسنجانی اکبر هاشمی رفسنجانی اخبار بدون سانسور سیاسی

گفتنی است، این مستند با معرفی و روایت جزئیات زندگی آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی از ابتدای نوجوانی تا درگذشت او به بررسی اقدامات وی در بین سال‌های ۱۳۲۰ تا دی ماه ۱۳۹۵ می‌پردازد.

مستند «هاشمی زنده است» به کارگردانی علی طادی و گویندگی ناصر طهماسب پس از ۲ سال پژوهش و فعالیت تولیدی به پایان رسیده است.

 

این مستند با معرفی و روایت جزییات زندگی آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی از ابتدای نوجوانی تا فوت وی به بررسی اقداماتش بین سال‌های ۱۳۲۰ تا دی ماه ۱۳۹۵ می‌پردازد.

 

این مستند ضمن بررسی تاریخ معاصر کشورمان در سال‌های فعالیت هاشمی رفسنجانی، روایتگر حیات انقلابی، سیاسی و اجتماعی وی است.

 

مستند «هاشمی زنده است» با انگیزه شناساندن چهره آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس جمهور اسبق جمهوری اسلامی ایران به نسل جوان تهیه و تولید شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ