فرشاد مهدوی نژاد، تنها کسی که در سقوط هواپیما زنده ماند +فیلم

0

دکتر مهرداد بابایی با اشاره به قطعی شدن خبر ۱۵ جانباخته در حادثه سقوط هواپیما گفت: اگر آماری غیر از این در سایت ها و خبرگزاری ها منتشر شود قابل تایید نیست .

مهرداد بابایی افزود: سرهنگ فرشاد مهدوی نژاد، مهندس پرواز دراین سقوط زنده ماند و به مراکز درمانی اعزام شد. وبراساس اعلام پزشکان حال عمومی وی خوب است.

اسامی کامل جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای ارتش

مدیر ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور: همه ?? جسد یافته شده از هواپیمایی که صبح امروز در زیبادشت کرج سقوط کرد به پزشکی قانونی استان البرز منتقل شدند.

اسامی اجساد شناسایی شده به شرح زیر است:

۱- غفور قجاوند
۲- محمد باقر ندری
۳- جواد سلیمانی
۴- محمد عبدلی
۵- عزیراله علیزاده
۶- سعید قاسمی
۷- فریدون شیخی
۸- شاکر آجرلو
۹- مریم زارعی نژاد
۱۰- علی افروغ

اسامی زیر از سرنشینان هواپیما بودند که کار تشخیص هویت پیکر آن ها ادامه دارد.

محمد رضا طاهری
مصطفی محمودی
جواد مرادی
حمید رضا لطفیان
داود ذوالفقاری

فرشاد مهدوی نژاد، در این سقوط زنده ماند و به مراکز درمانی اعزام شد.

لحظه نجات تنها بازمانده سقوط بوئینگ ۷۰۷

ویدئویی از لحظه نجات جان فرشاد مهدوی‌نژاد تنها بازمانده بوئینگ ۷۰۷ توسط مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله کرجی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

مهرداد راضی، جوان ۲۸ساله کرجی همان کسی بود که در این حادثه از جان خود گذشت تا بتواند سرنشینان هواپیما را نجات دهد او در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید:من در یک پروژه ساختمانی در بخش شمالی شهرک زیبادشت کار می‌کنم. صبح تازه مشغول کار شده بودم که صدای هواپیما را شنیدم.با شنیدن این صدا به سرعت سوار ماشین شدم و رد دود را گرفتم و خودم را به محل حادثه رساندم.

بدلیل برخورد هواپیما با ویلا، بخشی از دماغه پاره شده بود. از سوراخ آن به داخل نگاه کردم. دیدم دستی تکان خورد. رفتم داخل و ۲، ۳نفر را دیدم. یکی از آنها زنده بود. بقیه را نمی‌دانم. تکان نمی‌خوردند. هر طوری بود کمک کردم و آن مرد را از داخل هواپیما بیرون کشیدم.

در بین راه او فریاد می‌زد که ۱۵نفر دیگر داخل هواپیما هستند. دوباره به سمت هواپیما دویدم. می‌خواستم آن دو نفری را که دیده بودم بیرون بکشم. به هواپیما که نزدیک شدم، آتش گرفت و بعد انفجار رخ داد. دیگر نتوانستم جلوتر بروم.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ