ایران خودرو: خودروهای پیش فروش با قیمت قبل تحویل خواهد شد

5

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: ایران خودرو خود را مکلف به اجرای قوانین و ضوابط ابلاغی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت می داند.

مصطفی خان کرمی گفت: براساس تصمیم وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت که امروز ابلاغ شده، دعوتنامه های ارسالی به مشتریان برای پیش فروش های با موعد تحویل تا پایان دی ماه ابطال و دعوتنامه ها براساس قیمت های قبلی صادر خواهد شد.

وی درعین حال تاکید کرد:  وجوه پرداختی  اضافی مشتریانی که با موعد تحویل قبل از اول بهمن ماه تکمیل وجه کرده و یا خودروی خود را تحویل گرفته اند مسترد خواهد شد.

خان کرمی در توضیح خبری که به نقل از وی درباره افزایش ٣٠ درصدی قیمت ها منتشر شده نیز گفت: اطلاعاتی که در این مصاحبه بوده مربوط به هفته گذشته و قبل از ابلاغیه وزارت صنعت بوده است.

خان کرمی ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ناشی از شرایط تحمیلی افزود: ایران خودرو جریمه و خسارت دیرکرد را به مشتریان پرداخت و تمامی تعهدات ایجاد شده برای محصولات ایران خودرو را البته با تاخیر اجرا خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. مهدی می گوید

    تیتر رو ببینید گفته خودروهای پیش فروش ، بعد اومده پایین میگه فقط تا اخر دی حقه بازهای بی همه چیز، اونایی که موعد تحویل خودروشون دی ماه هستش یا آذر و اونایی که موعد بهمن هستن توی یک روز ثبت نام کردن، این چه تصمیمیه؟ باید تا اخر سال با قیمت پیش فروش تحویل داده باشه.

  2. محمد صالحی می گوید

    سلام و عرض ادب
    چطور میشه از زمان دقیق تحویل خودرو اطلاع پیدا کرد.
    در حال حاضر حدود ۴ ماه از زمان تحویل خودرو گذشته که اگر خودرو ساز این مبالغ را از بانک ها وام میگیرفت باید حدود ۳۰ درصد سود به بانک پرداخت میکرد.
    چرا وقتی خودرو های پیش فروش قبلی هنوز تعین تکلیف نشده وزارت صنعت اجازه میده مجدد خودرو را پیش فروش کنند

  3. مصطفی علی اکبری می گوید

    اول بهمن دعوتنامه پارس اومد بلا فاصله تکمیل وجه کردم ۳۰۵۰۰۰۰۰ تومان واریز کردم بعد چند روز پیامک اومد دعوتنامه به قیمت قبل برای شما اومده .تحویل شهریور بودم .حالا شرکت میگه چون شما اول کارتکس بودید هنوز خبری برای استرداد وجه نشده .چرا؟؟؟؟

  4. چابهار می گوید

    سلام.من منم مرداد نو هفت برای خودرو پژو پارس ثبت نام کردم.هنوز خودروی به من تحویل نشده .حالا بگوئید چه کار کنم.

  5. تاب می گوید

    اگر شرکت غیر دولتی مانند ابران خودرو مرتکب تخلف و خلف وعده و گرانفروشی می شد تا حالا صد بار به جرم گرانفروشی و اخلال در نظام اقتصادی منحل و عوامل ان دستگیر ودر مقابل دوربین ها محاکمه و رسوا نی شدند. در این کشور کسی به داد مردم و حقوق آنها نمی رسد.