صحبت های دردناک بازیگر ایرانی که همسر و فرزندش او را ترک کردند +فیلم

0

علی ضیاء مجری برنامه فرمول یک با سوالی درباره بزرگترین حسرت زندگی مسعود فروتن مهمان برنامه، با پاسخی غیرمنتظره مواجه شد.

مسعود فروتن بازیگر و کارگردان سرشناس در پاسخ این پرسش گفت: «در زندگی همیشه هرچه که می‌خواهید را بدست نمی‌آورید و حسرت‌هایی هم وجود دارد. اگر درباره بزرگترین حسرت خود صحبت کنم، اشکت سرازیر خواهد شد. سال‌ها پیش همسرم از من جدا شد و به همراه فرزندم مرا ترک کردند. حسرت زندگی با همسر و فرزندم همیشه در ذهن من وجود دارد و این کمبود را مدام حس می‌کنم.»

همسر مسعود فروتن همسر بازیگران طلاق بازیگران خانواده مسعود فروتن بیوگرافی مسعود فروتن برنامه فرمول یک

مسعود فروتن در ابتدای گفتگو از ۷۳ سالگی و اشتیاقی که هنوز برای زندگی در او زنده است صحبت کرد و گفت :سن یک عدد است و من همیشه دنبال بهانه ام تا حال زندگی ام خوب باشد و همیشه برای خودم احترام قائلم و همین باعث میشود که همیشه زندگی را زیبا ببینم.

علی ضیا درباره کارگردانی مسعود فروتن برای ماندگارترین تصویر انقلاب یعنی تصویر ورود امام صحبت کرد و آقای بازیگر درباره کارهای هنری اش گفت که توسط منصور ضابطیان برای قصه خوانی در رادیو هفت دعوت شد و همین باعث ماندگاری او در تلویزیون گردید.

در بخشی از صحبت های بین علی ضیا و مسعود فروتن ، مجری فرمول یک درباره بزرگ ترین حسرت زندگی مسعود فروتن پرسید که گفت :اگر بگویم گریه ات درمی آید ، زندگی حسرت هم داره، من سالها پیش متارکه کردم و همسرم از ایران رفت و دخترم را هم فرستادم و حسرت زندگی با همسری که دوستش داشتم و دخترم همیشه تا آخر عمر همراه من هست و همیشه کمبود آنها را دارم و الان این عشق را نثار بچه هایی میکنم که بچه های من نیستند چون دیگه دخترم نیست که عشقم را نثارش کنم و بچه هایی که اطراف من هستند را مثل بچه های خودم دوست دارم.

دانلود فیلم

همسر مسعود فروتن همسر بازیگران طلاق بازیگران خانواده مسعود فروتن بیوگرافی مسعود فروتن برنامه فرمول یک

عکس مسعود فروتن در ۲۹ سال قبل (سریال راه بهشتیان در خرم آباد )

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ