کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

0

امروزه افراد اهمیت زیادی به زیبا بودن می دهند و یکی از فاکتور های مهمی که این امر را مهیا می سازد خوش فرم بودن ابرو، مو و اندام های بدن است. کاشت مو، تزریق چربی و کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز از جمله خدمات زیبایی می باشند که زیباسازی و جوانسازی را به بهترین وجه برای علاقه مندان فراهم خواهند آورد و یک پاسخ مناسب برای رفع معضل نازیبایی چهره و اندام های بدن به شمار می روند.

 

  • کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو فرآیندی است که طی آن فرد تحت عمل استخراج فولیکول های مو قرار می گیرد. این امر شیوه ای بسیار مناسب می باشد که طی آن مو ها را از نواحی اهدا کننده آن خارج می کنند و به ناحیه دریافت کننده مو انتقال خواهند داد. جهت انجام عمل کاشت ابرو مو از قسمت کنار گوش که از لطافت بیشتری برخوردار است برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شود.

 

کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز توسط حاذق ترین متخصصان انجام می شود. دقت قابل توجهی که آن ها در زاویه کاشت ابرو به کار می برند موجب می شود تا بهترین و زیباترین حالت برای ابرو طراحی و کاشت شود. ابرو های جدید در محدوده زمانی دو الی سه ماه رشد می کنند. ابتدا فاز استراحت و سپس فاز ریزش را طی کرده و پس از آن بصورت طبیعی رشد خواهند کرد.

 کاشت مو کاشت ابرو رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تزریق چربی

  • برخی از مزایای کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز

 

زیبایی چهره

با کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز که از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در آن استفاده می شود ابرو ها کاملا بازسازی خواهند شد، در نتیجه فرد یک ظاهر کاملا متفاوت و زیبا را تجربه خواهد کرد و این امر سبب رفع مشکلات زیبایی شناختی ابرو ها می شود.

 

چهره طبیعی

کاشت ابرو در مقایسه با روش های دیگر از جمله تاتو، هاشور و خالکوبی یک شیوه نوین و باکیفیت تر محسوب می شود که از مصنوعی شدن چهره جلوگیری می کند. سایر روش ها سبب مصنوعی جلوه دادن ابرو ها و زیبایی صورت می شود و در بسیاری از موارد موجب گرفتگی و عبوس نشان داده شدن صورت خواهد شد.

 

 

افزایش اعتماد بنفس

ریزش ابرو ها در بسیاری از افراد موجب افسردگی و کاهش اعتماد بنفس می شود. از جمله مهم ترین مزایایی که کاشت ابرو دارد افزایش روحیه و از بین رفتن حالات افسردگی است. هنگامی چهره تغییر می کند و زیبایی اولیه فرد بدست می آید بیماری های روحی از وی فاصله گرفته و سبب افزایش اعتماد بنفس خواهد شد.

 

نتایج دائمی

نتایج دائمی حاصل از کاشت ابرو موجب می شود تا افراد انگیزه بیشتری بدست آورند. با کاشت ابرو آن ها می توانند از داشتن ابرو هایی طبیعی و زیبا تا پایان عمر لذت ببرند بدون اینکه نگرانی از بابت ریزش ابرو های خود داشته باشند.

 

جوان تر شدن چهره

افرادی که کاشت ابرو را تجربه می کنند جوان تر شدن چهره را کاملا احساس خواهند کرد. با ریزش ابرو ها جوانی و بشاشیت فرد رو به افول خواهد رفت و چهره گرفته و پیرتر جلوه می کند. برای اینکه یک تغییر بزرگ در چهره پدید آید کاشت ابرو بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

 

روش سریع و کم تهاجمی

روش سریع و کم تهاجمی کاشت ابرو در کلینیک پوست و مو رز شیوه ای ایمن و بی خطر است که ریسک وجود بسیاری از خطرات را به حداقل ممکن می رساند. این روش که تنها ساعاتی اندک طول می کشد آسان و ساده است و در یک جلسه انجام می شود.

 

 

  • کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین عمل های زیبایی می باشد که مراجعان زیادی را در کلینیک های تخصصی پوست و مو به خود اختصاص داده است. کاشت مو با نتایجی بسیار عالی همراه بوده و عوامل مختلفی می تواند در ماندگاری نتایج آن موثر واقع شود.

 

  • چه عواملی در نتیجه نهایی کاشت مو تاثیرگذار است؟

 

فاکتور های مختلفی در ایجاد یک نتیجه شگرف و برای ماندگاری کاشت مو موثر خواهند بود که در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت:

  • توانایی و تبحر یک پزشک متخصص نقش زیادی در ماندگاری نتایج حاصل از کاشت مو دارد و همچنین این موضوع که وی بتواند از شیوه های نوین و کارآمد که کمترین ریسک را برای بیمار به همراه دارند استفاده کند بسیار مهم است.
  • سن بیمار و جنسیت وی و شرایط پزشکی او
  • نوع تاسی بیمار و پیشرفت آن
  • جنس مو های فرد و همینطور رنگ و ضخامت آن ها
  • فیزیولوژی و خصوصیاتی که پوست سر دارد.
  • مراقبت های بعد از کاشت مو نیز بسیار مهم است و رعایت آن ها تاثیر زیادی در ایجاد نتایجی ماندگار خواهد داشت.

 

 کاشت مو کاشت ابرو رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تزریق چربی

 

  • تزریق چربی

 

افرادی که به دنبال زیبایی و جوانسازی پوست خود هستند اما آمادگی لازم برای لیفت صورت را ندارند می توانند از روش تزریق چربی کمال استفاده را داشته باشند. روش تزریق چربی که به طور معمول برای نواحی از جمله گونه، زیر چشم، افزایش حجم لب و باسن و سینه استفاده می شود، از بهترین و کارآمدترین شیوه هاییست که می توان بکار برد تا اندامی زیباتر و جوان تر داشت.

تزریق چربی شیوه ایست که طی آن چربی ها از نواحی بدن مانند اندام ران که چاق تر هستند گرفته شده و به اندام های ضعیف تر اضافه می شود. فرآیند تزریق چربی دارای گام هایی می باشد که پزشک متخصص آن ها را به دقت و پشت سر هم به انجام می رساند تا یک نتیجه متفاوت و خوب را بدست آورد.

اولین گام با نام لیپوساکشن مرحله ایست که چربی های اضافی را از اندام مورد نظر خارج می کنند. طی مرحله دوم سلول های چربی از یکدیگر جداسازی می شوند. در مرحله آخر این سلول ها به ناحیه یا اندام مورد نظر تزریق می شود تا زیبایی آن بیشتر و بهتر جلوه نماید.

کاشت مو کاشت ابرو رپورتاژ آگهی ارزان خرید رپورتاژ آگهی تزریق چربی

کلینیک پوست و مو و زیبایی رز ارائه دهنده کلیه خدمات زیبایی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی روز دنیا در تهران می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ