علت انفجار مرگبار در بیمارستان سمنان چیست؟

1

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: علت بروز حادثه بیمارستان کوثر سمنان که به مرگ یک بیمار انجامید در دست بررسی است.

دکتر نوید دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراجع قانونی بعد از بروز حادثه با انجام تشرفیات قانونی به بررسی علل بروز حادثه پرداختند.

صدای انفجار امروز چه بود خطرات کپسول اکسیژن حوادث واقعی حوادث سمنان حوادث بیمارستان انفجار ساختمان اخبار سمنان

وی با بیان اینکه نمونه‌برداری‌های لازم همان شب گذشته انجام شده، ادامه داد: براساس موازین قانونی، بررسی‌ها انجام و چنانچه قصوری انجام شده باشد حتما برابر قوانین برخورد خواهد شد.

پزشکی فانونی، نیروی انتظامی، استانداری و آتش‌نشانی از مسوولان و مراجع رسمی برای بررسی پرونده هستند، خاطرنشان کرد: همگی این دستگاه‌ها با حضور در محل ،بررسی‌های لازم را انجام دادند و قرار است بعد از بررسی‌های تکمیلی دلایل بروز حادثه را رسما اعلام کنند.

دانایی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص زمان اعلام نتایج بررسی‌ها اظهار کرد: بعد از اعلام نظر این مراجع نتایج به اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.

به گزارش ایسنا شب گذشته، حین انتقال یک بیمار از اتاق جراحی به “آی سی یو”در اثر آتش‌سوزی مانومتر کپسول اکسیژن یک بیمار دچار حادثه شد و متاسفانه این بیمار ۵۰ ساله سمنانی که به دلیل نارسایی‌های کلیوی در مرکز آموزشی درمانی کوثر سمنان بستری بود، جان باخت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کاظم مرادی می گوید

    اولین جشنواره منطقه ای فیلم و عکس «کویر و زندگی»

    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ جشنواره‌ کویر و زندگی به‌صورت منطقه‌ای در گستره‌ی جغرافیایی استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم و تهران برگزار می شود.

    شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه‌مندانی که محل سکونت‌شان استان های ذکر شده است، آزاد می باشد.

    آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۱۰ بهمن ماه ۹۸ است .

    در مجموع سه بخش عکس،فیلم داستانی و مستند جشنواره، مبلغ ۳۸۵ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

    داوران بخش فیلم این جشنواره مهرداد اسکویی، ساعد نیک ذات و حسین نظری و داوران بخش عکاسی دکتر علی قلم‌سیاه ، سعید محمودی ازناوه و بردیا سعادت می باشند.

    لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره عکس و فیلم کویر و زندگی به نشانی TabasArt.ir مراجعه نمایند.