زمان پرداخت سود سهام همراه اول

0

شاهین آرپناهی مدیر کل ارتباطات همراه اول گفت: سال ۹۷ سالی پربار و پرثمر برای همراه اول بود و ۲۱ درصد رشد درآمد عملیاتی، افزایش ۹ درصدی سود خالص شرکت این مهم را به‌خوبی نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تصمیم مجمع سالانه برای تقسیم ۳۱۲۵ ریال سود به ازای هر سهم گفت: ظرف هفته‌های آینده مجمع فوق‌العاده همراه اول برای اعلام سرمایه‌گذاری جدید و افزایش سرمایه برگزار می‌شود.

آرپناهی خاطرنشان کرد: اقدامات بزرگی در سال گذشته در همراه اول انجام شد که از آن جمله می‌توان به بحث تدوین استراتژی ۵ساله شرکت اشاره کرد.

وی افزود: در لایه‌های کسب‌وکار شرکت تعاریف جدیدی انجام  و سطوح کسب‌وکار نوینی در شرکت عملیاتی خواهد شد که نزدیک به کسب‌وکار اصلی است.

مدیرکل ارتباطات همراه اول تأکید کرد: همچنین حوزه سرمایه‌گذاری در استارت آپ ها و کسب‌وکارهای نوینی که مرتبط با حوزه موبایل است نیز در دستور کار قرار دارد. فکر می‌کنم تدوین این برنامه که کار ۴۰ هفته سنگینی هم بود جزو مهم‌ترین دستاوردهای شرکت همراه اول در سال ۹۷ بود و مسیر ۵ سال آینده شرکت را هم مشخص کرد.

***

مهدی اخوان بهابادی رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار «همراه اول» در این مجمع اظهارکرد: گزارش هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه منتشر و به تایید حسابرس نیز رسیده و در حال اخذ تاییدیه و مکاتبه با سازمان بورس هستیم.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا دو هفته آینده مجمع برگزار و افزایش سرمایه این شرکت نیز محقق شود؛ سرمایه شرکت در حالی به ۹۶۰ میلیارد تومان رسیده که در مقابل، رقبای ما سرمایه‌ای بالای دوهزار میلیارد تومان را اندوخته کرده‌اند بنابراین درخواستی که ارائه شده بر این اساس بوده تا سرمایه شرکت دوبرابر شود. یعنی از ۹۶۰ میلیارد تومان به ۱۹۲۰ میلیارد تومان برسد.

بهابادی درخصوص میزان رشد درآمد نیز گفت: بالای ۲۱ درصد رشد درآمدها محقق شده است؛ عمده افزایش هزینه‌هایی که مشاهده می‌شود، به خاطر تغییر نرخ ارز بوده ضمن آنکه تامین تجهیزاتی را که در نت‌ورک استفاده می‌شود، به منابع ارزی نیاز دارد؛ وقتی عدد ارز جابه‌جا می‌شود این عدد با افزایش مواجه شده و استهلاک آن نیز افزایش پیدا می‌کند.

عضو هیات رئیسه همراه اول، اظهارکرد: باید تجه داشت که نگهداری این شبکه ارزی بوده و همین مورد باعث می‌شود تا این اتفاق رخ دهد اما با این حال، سود شرکت ارتباطات سیار نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی افزود: در بورس به شرکت‌هایی که درآمدشان ریالی بوده اگر نگاهی انداخته شود می‌توان شرایط ارزی کشور را با توجه به مشکلات تحریمی درک کرد؛ تمامی این مسائل به مجموعه فشار می‌آورد؛ همراه اول رشد سود دارد، رشد درآمد دارد. خواهشم این است که شما بپذیرید که ما داریم تمام سعی و تلاش خودمان را می کنیم.

زمانبندی واریز سود سهام همراه اول (شرکت ارتباطات سیار ایران)

شرکت ارتباطات سیار ایران (سهامی عام) در خصوص برنامه زمانبندی پرداخت سود دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ این شرکت تغییراتی ایجاد کرد.

گفتنی است، پرداخت سود سهام به مدت سه ماه از طریق شرکت و با ارسال فرم مشخصات سهامداران و درخواست کتبی مبنی بر واریز مطالبات به حساب اعلامی و ارسال آن به اداره امور سهامداران به آدرس محل شرکت صورت خواهد پذیرفت.

مجمع همراه اول شرکت ارتباطات سیار ایران سود سهام همراه اول سود سهام شرکت ارتباطات سیار زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها تحلیل سهام همراه اول بورس نیوز افزایش سرمایه همراه اول اخبار همراه اول اخبار افزایش سرمایه

فرم مشخصات سهامداران حقیقی

مجمع همراه اول شرکت ارتباطات سیار ایران سود سهام همراه اول سود سهام شرکت ارتباطات سیار زمانبندی پرداخت سود نقدی شرکت ها تحلیل سهام همراه اول بورس نیوز افزایش سرمایه همراه اول اخبار همراه اول اخبار افزایش سرمایه

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ