پارک های آبی آنتالیا در تور آنتالیا

2

شما می توانید با تور استانبول به دیدن مکان های زیبا و تفریحی در کشور ترکیه بروید. یک  از این مکان های زیبا پارکهای آبی آنتالیا هستند. یک سفری خاطره انگیز و پر هیجان در دل پارک های آبی این کشور برای خودتان تدارک ببینید. تور استانبول همه ی آنچه را از یک سفر جذاب می خواهید برای شما تدارک خواهد دید.

به گزارش سفر باتو ، یکی از مهمترین تور هایی که می توانید برای گردشگری انتخاب نمایید تور استانبول و آنتالیا می باشد. هردوی این شهرهای ترکیه زیبایی های خاص خود را دارند و از آن مهمتر پارک های آبی آنتالیا می باشند که فوق العاده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

اگر قصد دارید با سفر به این کشور  در تور آنتالیا زیبا ساعات خوشی را برای خودتان رقم بزنید ما به شما پارک های آبی آنتالیا را پیشنهاد می دهیم. این پارک ها دارای امکانات بسیاری بوده و سرویس پذیرایی و خدمات مختلفی برای گردشگران ارائه می دهند.

تور آنتالیا پارک آبی

سه تا از بهترین پارک های آبی آنتالیا

آنتالیا یکی از شهر های معروف و زیبا ترکیه می باشد که دارای مناطق گردشگری بسیاری است. از جمله ی این مناطق گردشگری می توانیم به پارک های آبی اشاره نماییم. سه تا از پارک های آبی آنتالیا عبارتند از :

پارک آبی آکوا The water park Antalya Aqualand:

این پارک زیبا یکی از بزرگترین پارک های آبی کشور ترکیه می باشد. پارک آکوالند در شهر آنتالیا واقع شده است. به همین دلیل دسترسی به آن بسیار آسان می باشد. شما می توانید در این مرکز تفریح به دیدن برنامه های نمایشی دلفین ها بپردازید و در عین حال از اجرای زنده ی گروه موسیقی لذت ببرید. علاوه بر این مزایا، پارک آبی اکوا دارای استخر های مخصوص، رستوران ها و کافی شاپ ها و فروشگاه های لوازم ورزشی نیز می باشد.

هزینه ی ورود به این پارک های آبی آنتالیا در فصل های مختلف سال متفاوت است. برای این که وارد این پارک شوید شما می توانید یک کارت الکترونیکی تهیه نمایید و با شارژ کردن آنمی توانید هر آنچه را که در این پارک بدان احتیاج دارید خریداری نمایید.

آدرس این پارک زیبا در ترکیه: آنتالیا، لارا، خیابان موراد پاسا، پارک آبی آکوالند. ساعات کاری این پارک معمولا از ۹ صبح آغاز شده و تا ۵ عصر ادامه دارد.

 

پارک آبی ریکسوس آنتالیا Troy aquapark Rixos Premium:

هتل ریکسوس یکی دیگر از پارک های آبی انتالیا می باشد که از مجبوبیت بالایی برخوردار است. این پارک آبی تقریبا در ۴۰ کیلومتری فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. این پارک زیبا دارای قسمت های بسیار زیادی می باشد که می توانیم به آبشار، وسایل بازی، گیت اصلی، سرسره، برج تروجان و سرزمین دلفین ها اشاره نماییم.

این هتل زیبا دارای یک ساحل شنی اختصاصی بوده و پلاژ اختصاصی نیز دارد. تنها ۲۰۰ متر با دریا فاصله گرفته است. از این رو زیبایی منحصربه فردی داشته و این هتل را بسیار جذاب نموده است.

تقریبا هزینه ی این پارک آبی نسبت به پارک آبی آکولند کمتر بوده و معادل ۲۰ یورو می باشد. ساعت کاری پارک آبی ریکسوس از ۸ صبح تا ۵ عصر می باشد، و آدرس آن: آنتالیا، بلک، پارک آبی ریکسوس.

پارک آبی باروت همان ددمان سابق Dedeman Aquapark Antalya:

پارک آبی ددمان یکی دیگر از پارک های آبی آنتالیا است. این پارک زیبا در منطقه لارا درشرق آنتالیا قرار دارد. پارک آبی باروت لارا مساحتی معادل ۶۵۰۰۰ متر مربع دارد و در ان امکانات فراوانی برای لذت بردن شما فراهم گردیده است. از جمله وسایل بازی می توانیم به ۲۳ عدد سرسره آبی فوق العاده زیبا، رودخانه ای آرام به طول ۳۵۰ متری، امواج مصنوعی هیجان انگیز، و استخر های بی نظیر اشاره نماییم.

علاوه بر ان رستوران هایی با هزینه مناسب و فضایی پوشیده شده از درختان جنگلی را می توانید مشاهده نمایید. این پارک باروت که به ددمان شهرت دارد دارای محیطی برای بازی بچه ها و بزرگسالان می باشد که به صورت جداگانه از یک دیگر قرار گرفته اند. پارک آبی ددمان در نزدیکی دریا قرار گرفته از این رو شما می توانید حتی از داخل هتل دریای بی کران ترکیه را مشاهده نمایید. پارک های آبی آنتالیا دارای هزینه ی هنگفتی هستند. اگر قصد دارید از این تفریحات لذت ببرید بهتر است در هتل های آنتالیا که دارای پارک آبی هستند اقامت گزینید.

آدرس پارک آبی باروت لارا: ترکیه، آنتالیا، مورادپاشا، پارک آبی ددمان.

علاوه بر پارک های آبی زیبا کشو آنتالیا دارای هتل هایی نیز می باشد که پاک های آبی درون خود دارند. از جمله ی این هتل ها می توانیم به هتل گرانادا لاکچری بلک، هتل ریکسوس پریمیوم کمر، هتل فیم رزیدنس لارا، هتل میراکل، هتل کروانسرای لارا اشاره نماییم.

هر یک از این هتل ها که دارای پارک های آبی آنتالیا می باشند مزایای بیشماری دارند. هتل گرانادا لاکچری بلک که یکی از بهترین هتل های آنتالیا می باشد دارای پارک آبی بسیار بزرگی است که در آن استخرهای متنوعی ساخته شده و علاوه بر استخر دارای سواحل شنی فوق العاده ای نیز می باشد. شما می توانید علاوه بر اقامت در این هتل به پارک آبی زیبایی نیز دسترسی داشته باشید.

همه ی این پارکها و هتل هایی که دارای پارک های آبی آنتالیا در تور آنتالیا ارزان و لحظه آخری می باشند برای شما سفری خاطره انگیز را در شهر زیبای آنتالیا تدارک دیده و شما هرگز این سفر رویایی را فراموش نخواهید کرد. کافیست با تور استانبول سفرکنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. luxara می گوید

    فوق العاده است.کاش ما هم یه پولی داشتیم میرفیتم اینجور جاها

  2. کیش کنسرت می گوید

    مطالب بسیار جامع بود ممنون