برادران دلاویز ( احسان، محسن و ساسان) را بیشتر بشناسید

0

احسان دلاویز، مشاور امور جوانان رئیس دولت اصلاحات به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه امروز اعلام کرده که هادی رضوی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به تحمل ۲۰ سال حبس و همدست وی، یعنی  احسان دلاویز هم به جرم معاونت در اخلال در نظام اقتصادی به ۱۰ سال حبس محکوم شده‌اند.

هر دوی این افراد، یعنی احسان دلاویز و هادی رضوی در ارتباط با پرونده بانک سرمایه محاکمه شده‌اند.

سیدمحمدحسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم محاکمه رضوی و دلاویز را محاکمه دو نورچشمی رانت‌خوار برشمرده که پول‌های آلوده و کثیف آن‌ها دامن‌گیر ‎سینما هم شد!

هادی رضوی، سرمایه گذار سریال خانگی شهرزاد و احسان دلاویز هم سرمایه‌گذار سریال خانگی شاهگوش و لامپ صد و فردا بوده است. پرونده بانک سرمایه  ۴۰۰ متهم دارد و براساس مستندات پرونده بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان از سرمایه فرهنگیان کشور به یغما رفته است.

احسان دلاویز همدست هادی رضوی، از هفده سالگی با دولت اصلاحات به عنوان مشاور در امور جوانان همکاری ‌کرده است. دلاویز، در شهریور ماه سال ۸۴ در گفتگویی با ایسنا، تصریح کرده: من به عنوان مشاور امور جوانان در کنار دولت اصلاحات هفت سال فعالیت داشته‌ام و در این مدت هفتاد طرح در حوزه جوانان ارایه کردم که مصوب شورای عالی جوانان، شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس ششم و سازمان ملی جوانان بود.

احسان دلاویز، برادر محسن دلاویز، مدیر عامل کنونی شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت کشور است. در سالیان اخیر و در مورد جابجا شدن محسن دلاویز در پست‌های مختلف اقتصادی از جمله در صنعت نفت حرف و حدیث‌های فراوانی مطرح بوده است.

این دو برادر گچسارانی، برادر دیگری به نام ساسان دلاویز دارند که از قضا، او هم در حال حاضر معاون برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت پست ایران است.

ساسان دلاویز، معاون شرکت ملی پست درگرما گرم دادگاه محاکمه برادر خود، احسان، در پیامی به «نود اقتصادی» گفته بود که برادر او بی‌گناه بوده و حتما از اتهام واراده تبرئه خواهد شد!

برادران دلاویز، همواره مورد حمایت “غلامرضا تاجگردون” نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بوده‌اند.

منبع : نود اقتصادی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ