ادل از همسرش سیمون کنکی طلاق گرفت +عکس

0

پرونده طلاق در دادگاهی در کالیفرنیا به جریان افتاده است که «ادل» و همسرش «سیمون کنکی»از تاریخ ازدواج‌شان در ۲۰۱۶ در آنجا خانه دارند. این زوج از زمان جدایی در ماه اوریل با خواندن یک بیانیه اعلام کردند که متعهد هستند فرزندشان را مشترکا با عشق بزرگ کنند. پسرشان «آنجلو» متولد ۲۰۱۲ است.

همسر خوانندگان همسر ادل طلاق در خارج از کشور طلاق خواننده ها سیمون کنکی کیست خواننده زن مشهور خواننده زن خارجی بیوگرافی ادل

خواننده بریتانیایی هنوز مستقیما درباره این جدایی اظهارنظری نکرده است اما در ماه می امسال عکسی از خود با چهره اشکبار در کنار عکسی با ژست پیروزمندانه با این شرح منتشر کرد: «وقتی گرفتار احساسات می‌شوی، تازه به یاد می‌آوری چه کسی هستی!»

ادل در پست دیگری که در سالروز ۳۱ سالگی‌اش منتشر کرده بود نوشت: «۳۰ سالگی خیلی خسته‌ام کرد، اما من مالک آن هستم و بیشترین تلاشم را می‌کنم تا به آن پشتگرم شوم.».

کنکی ۴۵ ساله بنیان‌گذار یک کمپانی تولید آب معدنی دوستدار محیط زیست استو ادل ملاقات با او را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرد. این دو ۵ سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۶ طی یک مراسم پنهانی با هم ازدواج کردند و ادل سرانجام در سال ۲۰۱۷ و با سخنرانی خود در مراسم گرمی پیوند مشترک خود را عمومی کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ