معرفی بهترین مراکز کاشت مو در تهران

1

کاشت مو و کاشت ابرو جزو فرآیند‌هایی می‌باشند که امروزه در کلینیک‌های زیبایی بطور گسترده انجام می‌شوند. مو و ابروها از اهمیّت بالایی در زمینه‌ی زیبایی برخوردار هستند و نباید در مراقبت از آن‌ها کوتاهی کرد. در این مقاله قصد داریم تا اطّلاعاتی را در رابطه با این فرآیند‌های زیبایی به شما عزیزان ارائه دهیم و بهترین مرکز کاشت مو در تهران را معرّفی نماییم.

کاشت مو

کاشت مو و کاشت ابرو جزو فرآیند‌هایی هستند که امروزه بطور گسترده در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شوند

 

کاشت مو و کاشت ابرو چیست؟

زیبایی یکی از ارزشمند‌ترین هدایای خداوند به انسان محسوب می‌شود و حسّ زیبایی شناسی در تمامی افراد وجود دارد و به همین دلیل است که انسان‌ها همواره در تلاش هستند از روش‌های مختلف زیبایی خود را افزایش دهند. کاشت مو و کاشت ابرو جزو فرآیند‌هایی هستند که می‌توانند با بازگرداندن موهای از دست رفته موجب افزایش زیبایی و جذّابیت شما شوند. در این فرآیند، فولیکول‌های مو با استفاده از روش‌های مختلف از سایر قسمت‌های بدن برداشته می‌شوند و پس از طی کردن مراحل آماده‌سازی، به پوست سر و یا دیگر قسمت‌های بدن پیوند زده می‌شوند. امروزه روش‌های مختلفی برای کاشت مو و کاشت ابرو وجود دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: روش FUT، روش FIT و روش SUT اشاره کرد. هر کدام از موارد ذکر شده دارای مزایا و معایب مخصوص به خود می‌باشند و انتخاب متود مناسب برای هر فرد بر اساس کلینیک زیبایی و تصمیم متخصص پوست می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، هدف کلّی تمامی روش‌های کاشت مو و کاشت ابرو برداشت فولیکول‌های مو از عضو اهدا کننده و پیوند آن‌ها به پوست سر و یا دیگر قسمت‌های بدن می‌باشد و در برخی از روش‌ها پوست قسمت مورد نظر نیز به همراه موها پیوند زده می‌شوند.

کاشت مو

کاشت ابرو می‌تواند موجب افزایش زیبایی شما شود

 

چه نکاتی قبل از کاشت مو و کاشت ابرو باید در نظر گرفته شوند؟

کاشت مو و کاشت ابرو جزو فرآیند‌های تخصصی می‌باشند و باید با ظرافت فراوانی انجام شوند تا بتوان بیشترین بازده را از آن‌ها بدست آورد. امروزه کلینیک‌های متعددی در این زمینه در حال فعّالیت هستند و وجود این تعداد کلینیک زیبایی می‌تواند سوالات بسیاری را در رابطه با بهترین کلینیک کاشت مو و کاشت ابرو در ذهن مخاطبان ایجاد نماید. در این رابطه باید به خاطر داشته باشید که میزان مهارت پزشک متخصص می‌تواند نقش بسیار مهمّی را در میزان بازده این فرآیند‌ها ایفا نماید و به همین دلیل، باید برای دریافت این‌گونه خدمات از کلینیک‌های معتبر و شناخته شده کمک گرفت. بنابراین، در اوّلین اقدام شما باید کلینیک‌هایی را که از شهرت بالاتری برخوردار هستند را شناسایی نمایید و خدماتی همچون کاشت مو و کاشت ابرو را تنها از این کلینیک‌ها دریافت کنید.

در چه قسمت‌هایی از بدن می‌توان از کاشت مو برای درمان کم‌پشتی و طاسی استفاده کرد؟

کاشت مو روشی است که از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار می باشد و می‌توان از آن برای رفع کم‌پشتی و یا طاسی قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. قسمت‌هایی همچون: سر، مژه‌ها، ریش و ابروها جزو نقاط شایعی هستند که می‌توان از این روش برای افزایش زیبایی آن‌ها استفاده کرد و زیبایی از دست رفته‌ی آن‌ها را بازگرداند. با این حال، شما باید به این نکته توجّه داشته باشید که میزان بازده کاشت مو و کاشت ابرو به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل، شما باید از خدمات زیبایی کلینیک‌های معتبر و شناخته شده برای دریافت این خدمات زیبایی استفاده نمایید تا بازده کلّی این فرآیند‌ها تحت تاثیر عدم مهارت پزشک متخصص و بی‌کیفیّت بودن خدمات کلینیک زیبایی قرار نگیرد.

کاشت مو

چه افرادی نمی‌توانند از کاشت مو  و کاشت ابرو استفاده نمایند؟

کاشت مو و کاشت ابرو جزو فرایند‌هایی هستند که محدودیّت خاصّی را برای اجرا ندارند و افراد مختلف می‌توانند از آن‌ها برای رفع مشکلات زیبایی خود استفاده کنند. با این حال، برخی از افراد مجاز به انجام این فرآیند‌ها نیستند و از جمله‌ مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون: افراد دیابتی، مبتلایان به مشکلات و عفونت‌های پوستی مزمن و افرادی که در بازه‌ی سنّی ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند اشاره کرد. افراد ذکر شده قادر به انجام کاشت مو و کاشت ابرو نیستند و در صورت اجرا مشکلات مختلفی می‌توانند برای این افراد ایجاد شوند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به کاهش عمر مفید و بازده کاشت مو و کاشت ابرو در این افراد اشاره کرد و این مسئله می‌تواند به از دست رفت هزینه‌های آن‌ها منجر شود. بنابراین، همواره قبل از دریافت چنین خدماتی با متخصصین پوست مشورت نمایید تا آن‌ها راهکار مناسبی را در این زمینه به شما معرّفی نمایند. همچنین، انجام دقیق توصیه‌های پزشکی متخصصین پوست و مو بعد از انجام کاشت مو و کاشت ابرو نیز می‌تواند بازده کلّی این روش‌ها را دچار تغییر نماید و این توصیه‌ها باید با دقّت و حسّاسیت بالایی انجام شوند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران کدام است؟

کلینیک هلیا یکی از بهترین مراکز کاشت مو در تهران در زمینه‌ی کاشت مو و کاشت ابرو محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از خدمات ارزنده‌ی کلینیک هلیا زیبایی و طراوت موهای خود را بدست آورید. دکتر حمیدرضا خراسانی و تیم متخصص خود آماده است تا خدماتی باکیفیّت و مناسب را در زمینه‌ی زیبایی به شما عزیزان ارائه نماید و این امکان برای شما فراهم شده است تا در مدّت زمانی کوتاه از موهایی پر پشت و ضخیم برخوردار شوید. دکتر حمیدرضا خراسانی به همراه تیم متخصص خود با ارائه‌ی ضمانت‌نامه‌ی کتبی به مشتریان در زمینه‌ی کاشت مو و کاشت ابرو و ارائه‌ی خدماتی همچون هتل رایگان برای زیباجویان قصد دارد تا رضایت کامل مراجعین را کسب نماید و گام‌های بلندی را در راستای افزایش زیبایی شما بردارد. استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و تکنیک‌های روز دنیا در زمینه‌ی کاشت مو و ابرو از دیگر ویژگی‌های بارز کلینیک هلیا محسوب می‌شود و شما می‌توانید با استفاده از این خدمات باکیفیّت بار دیگر از زیبایی موهای سر و ابروی خود بهره‌مند شوید. همچنین، دکتر حمیدرضا خراسانی موفّق به دریافت گواهی‌نامه‌های معتبر از بهترین مراکز زیبایی کشورهای ترکیه و آلمان شده است و این ویژگی موجب متمایز شدن کلینیک هلیا و خدمات ارائه شده توسّط دکتر حمیدرضا خراسانی از دیگر فعّالان این عرصه گردیده است.

 

آدرس کلینیک هلیا: کامرانیه شمالی، خیابان مینا، ابتدای خیابان شهید رحمانی، پلاک ۶۱ ، طبقه دوم

۰۲۱۲۲۸۱۰۰۸۹ مشاوره رایگان

www.heliaclinic.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. شیرازی می گوید

    من زیر نظر دکتر خراسانی پزشک کلینیک هلیا بودم و از عملکردشون بسیار راضیم