اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات مجلس حوزه اراک، کمیجان و خنداب

0

بهروز اکرمی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در اراک، بیان کرد: در مرکز حوزه انتخابیه شازند ۴۹ نفر از داوطلبان ثبت نام کردند که تا کنون ۲۸ نفر تأیید صلاحیت شدند. تعداد داوطلبان در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب ۱۴۸ نفر بودند که تا کنون ۷۷ نفر تأیید صلاحیت شدند.

وی گفت: در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه ۶۵ داوطلب ثبت نامی وجود داشتند که ۴۰ نفر تأیید صلاحیت شدند. در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۶۷ نفر داوطلب ثبت نام کردند که ۴۰ نفر باهم به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان داشت: در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان از ۲۷ داوطلب ثبت نام شده ۱۹ نفر تأیید صلاحیت شدند و در حوزه انتخابیه خمین نیز ۳۱ نفر ثبت نام کردند که ۱۴ نفر با هم رقابت خواهند کرد.

اکرمی گفت: صلاحیت کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس در شهرستان شازند ۵۶ درصد، اراک ۵۱ درصد، ساوه و زرندیه ۵۶ درصد، تفرش ۶۱ درصد، محلات و دلیجان ۷۱ درصد و خمین ۵۴ درصد تاید شده است یعنی در مجموع ۵۶ درصد از داوطلبین ثبت نام شده استان تأیید صلاحیت شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: کل داوطلبین مجلس دوره دهم از استان ۳۴۴ نفر بود که از این تعداد ۳۰۴ مرد، ۴۰ زن و ۷ نفر دارای سابقه نمایندگی و در دوره یازدهم از ۳۸۷ نفر داوطلب ۳۴۵ نفر مرد، ۴۶ نفر زن و ۱۱ نفر دارای سابقه نمایندگی بودند.

وی عنوان کرد: تعداد داوطلبان تأیید شده در مجلس دهم ۱۷۰ نفر مرد و ۱۱ نفر زن بودند و در مجلس یازدهم تاکنون ۱۹۳ نفر مرد و ۲۵ نفر زن از داوطلبان تأیید شدند.

اکرمی گفت: تعداد واجدین شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۶۷ نفر هستند و رأی اولی‌ها در سطح استان ۴۸ هزار و ۸۶۷ نفر هستند.

وی عنوان کرد: در شهرستان اراک ۴۵۹ هزار و ۷۳۷ نفر، آشتیان ۱۲ هزار و ۸۶۴ نفر، تفرش ۲۰ هزار و ۱۷۹ نفر، خمین ۸۱ هزار و ۳۸۳ نفر، خنداب ۴۰ هزار و ۵۳۲ نفر، دلیجان ۳۵ هزار و ۵۸۹ نفر، زرندیه ۴۸ هزار و ۵۴۶ نفر، ساوه ۱۹۷ هزار و ۷۴۷ نفر، شازند ۹۰ هزار و ۱۷۵ نفر، فراهان ۲۲ هزار و ۳۵۹ نفر، کمیجان ۲۷ هزار و ۳۳۴ نفر و در محلات ۴۱ هزار و ۹۲۲ نفر واجد شرایط رأی دادن در این دوره در استان می‌باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در سطح استان مرکزی یک هزار و ۲۰ شعبه اخذ رأی خواهیم داشت که یک شعبه برای اقلیت‌های دینی در شهر اراک پیش بینی شده است، از این تعداد ۶۹۱ شعبه ثابت و ۳۲۹ شعبه سیار می‌باشد.

اکرمی افزود: از این یک هزار و ۲۰ شعبه اخذ رأی ۵۸۹ شعبه شهری و ۴۳۱ شعبه روستایی است.

وی بیان کرد: تعداد شعب اخذ رأی در شهرستان اراک ۳۱۴ شعبه، آشتیان ۲۲ شعبه، تفرش ۳۳ شعبه، خمین ۱۰۵ شعبه، خنداب ۶۰ شعبه، دلیجان ۴۳ شعبه، زرندیه ۵۱ شعبه، ساوه ۱۳۶ شعبه، شازند ۱۳۰ شعبه، فراهان ۳۶ شعبه، کمیجان ۴۵ شعبه و محلات ۴۵ شعبه می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اظهار کرد: نزدیک به سه هزار و ۵۰۰ نفر برای حفاظت از شعب اخذ رأی در استان در نظر گرفته شده و بیش از ۶ هزار نفر به عنوان اعضای اصلی شعبه مشغول فعالیت خواهند بود.

اکرمی عنوان کرد: زمان تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی از فردا صبح ۲۴ بهمن ماه آغاز و تا ساعت ۸ صبح یک اسفند ماه خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در امر برگزاری انتخابات به طور مستقیم و غیر مستقیم در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

فرمانداری اراک اسامی کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب را اعلام کرد.

تبلیغات انتخاباتی از ساعت ۲۴ امشب آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

انتخابات مجلس روز جمعه دوم اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نامزدهای مجلس اراک کمیجان خنداب کاندیداهای مجلس یازدهم کاندیداهای انتخابات یازدهمین تعداد رای دهندگان انتخابات مجلس تعداد رای دهندگان انتخابات ایران انتخابات مجلس 98 انتخابات ایران 1400 اسماعیل قراباغی کیست اسامی نهایی تایید صلاحیت شدگان مجلس اسامی نمایندگان مجلس یازدهم اسامی کاندیدای استان مرکزی اسامی کاندیداهای محلات و دلیجان اسامی کاندیداهای شازند اسامی کاندیداهای ساوه و زرندیه اسامی کاندیداهای خمین اسامی کاندیداهای اراک کمیجان و خنداب اخبار کمیجان اخبار ساروق اخبار خنداب اخبار انتخابات اخبار اراک آخرین آمار جمعیت ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ