ملکه رنجبر درگذشت +علت فوت

0

ملکه رنجبر بازیگر تلویزیون و سینما متولد سال ۱۳۱۷ پس از تحمل یک دوره بیماری درگذشت.

سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، خبر درگذشت ملکه رنجبر، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان را تایید کرد.

همسر ملکه رنجبر نام بازیگران زن ایرانی قدیمی ها فریبرز ایروانی کیست عکس قدیمی بازیگران عکس جوانی ملکه رنجبر خانواده ملکه رنجبر بیوگرافی ملکه رنجبر بیوگرافی سید عباس عظیمی بیماری ملکه رنجبر بازیگران قدیمی بازیگران قبل از انقلاب اسامی بازیگران فوت شده ایرانی

عظیمی درباره زمان مراسم تشییع این هنرمند، گفت: به خاطر شرایط موجود بعید می‌دانم مراسم خاصی برگزار شود و این موضوع بستگی به خانواده این هنرمند دارد.

وی بیان کرد: درحال هماهنگی برای قطعه هنرمندان هستیم که با توجه به تعطیلی فردا به صورت تلفنی مجوز صادر شود تا این هنرمند در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

«زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که این بازیگر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

«فریبرز ایروانی» فرزند ملکه رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا تشییع پیکر مادرم بدون برگزاری مراسم [جمعه] ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم سوم و هفتم نیز برگزار نمی‌شود‌، البته هزینه‌های این مراسم به امور خیریه اختصاص داده خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ