بیوگرافی گرشا رضایی مهمان برنامه دورهمی +عکس

0

عکس همسر گرشا رضایی ، گرشا رضایی بچه کجاست ، کنسرت گرشا رضایی ، زندگی گرشا رضایی ،گرشا رضایی در برنامه خندوانه ، آهنگ جدید گرشا رضایی

گرشا رضایی Garsha Rezaei, متولد ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۳ است و ۳۵ سال سن دارد و متولد استان لرستان است. در زمینه موسیقی گرشا رضایی به دلیل آشنایی با موسیقی از زمان کودکی همانطور که خودش اذعان دارد، از تسلط نسبتا خوبی روی تمامی سازها برخوردار است. او در حال حاضر آهنگسازی برخی از موزیک ها را انجام داده و خوانندگی و نوازندگی هم در کنار این موضوع پیش می برد.

همسر گرشا رضایی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی گرشا رضایی اینستاگرام دورهمی

سابقه نوازندگی

از سن ۱۳ سالگی گرشا کار موسیقایی خود را نسبتا جدی آغاز کرد. زیرا همانطور که خودش می گوید تا قبل از آن در خانواده ای که زندگی می کند موسیقی و خوانندگی از سوی خانواده مادری اش وجود داشته و این موضوع می تواند یکی از دلایل علاقه وی به موسیقی باشد. او از سن کم به کلاس موسیقی رفت و به دلیل علاقه اش به گیتار، این ساز را در دو سبک متنوع کلاسیک و فلامینگو آغاز کرد و البته پیشرفت زیادی هم داشت.

پس از مدتی اشتیاق برای فراگیری ساز، گرشا علاقه مند به ساز گیتار الکترونیک و سبک راک آن شد و رفته رفته تبدیل به ساز تخصصی او شد. او پس از مدتی شروع به یادگیری سازهای کمانچه، پیانو، سه تار و بربط نیز نمود. مدتی پیش نیز گرشا رضایی توسط برنامه خندوانه دعوت شد و با حضور رامبد جوان در انتهای این برنامه قطعه ای از ساخته هایش را خواند.

همسر گرشا رضایی مهمان دورهمی امشب بیوگرافی گرشا رضایی اینستاگرام دورهمی

سازهای گرشا رضایی

همانطور که خود گرشا رضایی بیان کرده موسیقی را تقریبا از دوره راهنمایی شروع کرده و ساز تخصصی اش کمانچه بوده است. اما در کنار این ساز به انواع سازهای گیتار از جمله گیتار الکتریک و گیتار فلامینگو نیز تسلط دارد. او حتی دوره  ای را در استان لرستان صرف یادگیری رقص لری کرده است. او برای مدتی رهبری ارکستر را هم بر عهده داشته است که این نیز خود توانایی تسلط بر سازهای زهی، کوبه ای و مضرابی را می طلبد و البته می بایست توان ترانه سازی و نوشتن قطعات را از جمله وظایف این جایگاه دانست. گرشا رضایی هم اکنون خواننده تراز اول برای طرفداران خود محسوب می شود و تا به حال نیز کنسرت های زیادی را به مرحله اجرا در آورده است.

لازم به ذکر است که آهنگسازی و نوازندگی ساز از فعالیت های حرفه ای گرشا رضایی به شمار می رود. وی مدتی موسیقی را در حوزه تخصصی خودش تدریس کرد و در خصوص صدابرداری نیز فعالیت هایی داشته است و همانطور که پیشتر گفته شد رهبری ارکستر را هم در بازه ای زمانی انجام داده است و فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی، رهبر ارکستر و صدا برداری ادامه داد و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

ازدواج و همسر

گرشا رضایی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ