آمارهای جالب از اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

1

آمار بازدید پست اینستاگرام ، آمار بازدید اینستاگرام ، نحوه دیدن اطلاعات آماری اینستاگرام ، اطلاعات آماری اینستاگرام فارسی ، آمار پست های اینستاگرام ، آمار بازدید پیج اینستاگرام

۱- از ژوئن ۲۰۱۸ ، تقریباً یک میلیارد کاربر فعال ماهانه وجود دارد.

فهرست مطالب

یک میلیارد کاربر فعال در ماه عدد قابل توجهی است و این آمار اینستاگرام را پس از فیس بوک (۱.۴ میلیارد) قرار میدهد، اما نسبت به توییتر (۶۸ میلیون) و پینترست (۲۵۰ میلیون) بسیار جلوتر است و حتی نسبت به رشدی که اینستاگرام داشته میتوان آن را رقیب جدی فیس بوک که شرکت مادر خود میباشد، دانست!

هشتگ های لایک خور هشتگ های پربازدید هشتگ اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام درج موقعیت مکانی در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی اینستاگرام بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری بهترین تبلیغات اینترنتی افزایش لایک اینستاگرام افزایش فالو اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام اطلاعات آماری اینستاگرام اصطلاحات اینستاگرام استوری لایو اینستاگرام آموزش تبلیغات اینترنتی آموزش اینستاگرام آمار بازدید اینستاگرام Ugc چیست instagram statistics

۲- از ژوئن ۲۰۱۸ ، نزدیک به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه وجود دارد.

نیمی از کاربران فعال ماهانه در اینستاگرام  بصورت روزانه هم در این شبکه فعال هستند، نصف کاربران فعال ماه در روز فعال هستند و این مقدار بسیار قابل توجه است و درس های زیادی میتواند به ما بدهد، به خصوص از آنجا که این تعداد، همچنان در حال صعود است.

 

۳- دکمه Like به طور متوسط ۴.۲ میلیارد بار در روز ضربه می خورد.

دکمه لایک در اینستاگرام به طور متوسط ۴.۲ میلیارد بار در طول روز ضربه میخورد و این یعنی میزان تعامل کاربران اینستاگرامی با پست ها و حضور مداوم کاربران.

 

۴- برخی از اینستاگرامر های سطح بالایی از درآمد یکبار مصرف را دارند.

تعداد خوبی از آنها آماده هستند (و قادر هستند) تا کیف پول خود را باز کرده و کارتهای اعتباری را ببندند و خرج کنند. (اشاره به قابلیت کیف پول اینستاگرام که در ایران خیلی کارایی ندارد)

 

۵- حدوداً از هر سه کاربر اینستاگرامی دو نفر بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند.

این آمار عجیب اما واقعی پس کاربران عمده اینستاگرام بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند و این مورد میتواند به افراد مارکتر کمک بیشتری در امر مخاطب هدف داشته باشد.

اینستاگرام یک پلتفرم بزرگ و محبوب است و نشان داده که کاربران این شبکه اجتماعی علاقه بیشتری نسبت به سایر پلتفرم ها به تعامل با برندها و مارکت های مختلف دارند.

 

۶- تصاویر اینستاگرام به طور متوسط ۲۳% جذابیت بیشتری نسبت به تصاویر مشابه در فیس بوک دارند.

این آمار نشان میدهد که تصاویری که در اینستاگرام منتشر میشوند ۲۳% تعامل و جذابیت بیشتری نسبت به مشابه و همتای همان تصویر در فیس بوک دارد. قابل تامل است.

 

۷- برندها در اینستاگرام تقریبا دارای ۴% از میزان تعامل با مخاطبان برخوردار هستند.

شاید شما هم در ابتدا فکر کنید که این آمار بسیار کم است، بله شاید کاربران تعامل کمتری با صفحاتی که بر پایه پرسونال برندینگ نیست برقرار کنند، اما باید بدانیم بازهم نرخ تعامل ۴ درصدی که اینستاگرام دارد نسبت به سایر شبکه های اجتماعی بسیار بهتر است.

 

۸- برندها ۱۰ برابر بیشتر از فیس بوک، در اینستاگرام تعامل دریافت کردند.

این موضوع فقط به این معنی نیست که برند ها در اینستاگرام مشغول جذب مخاطب هستند بلکه این بدین دلیل است که در اینستاگرام ۱۰ برابر نتیجه بهتری دریافت میکنند که البته این به این معنی نیست که فیس بوک اثربخشی خوبی ندارد بلکه به این معنی است که در کنار مهم بودن فیس بوک، اینستاگرام نیز امری ضروری است.

 

۹- بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ۲ تا ۳ بعدازظهر است.

این مورد یکی از مباحث پیچیده در اینستاگرام است، اما چون مهم است و موجب ابهام میشود کمی توضیح میدهیم. بهترین زمان برای ارسال ارگانیک به شدت وابسته به شغل شخصی شما، حوزه فعالیت شما، منطقه زمانی شما و مخاطبی است که می خواهید به آن برسید. در این آمار گفته می شود، برخی از روشهای کلی وجود دارد که می توانید از آنها پیروی کنید و طبق تحقیقات، بهترین زمان مطلوب برای ارسال بین ۲-۳ تا بعداز ظهر در روزهای هفته است.

با این حال، این موضوع متفاوت است. Hootsuite دقیقاً در لیست بهترین زمان ارسال پست های خاص بر اساس صنعت، که شامل داده های زیر است دقیقاً نشان به زمان هر موضوع اشاره دارد:

مسافرت و جهانگردی: جمعه بین ۹ صبح تا ۱ بعد از ظهر است.
رسانه و سرگرمی: سه شنبه ها و پنج شنبه ها از ساعت ۱۲ بعد از ظهر. تا ۳ بعد از ظهر
غذا و نوشیدنی: جمعه ها ساعت ۱۲ بعد از ظهر.
خرده فروشی: سه شنبه ها ، پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۱۲ بعد از ظهر.
خدمات حرفه ای: جمعه ، سه شنبه و چهارشنبه ساعت ۹ صبح یا ۱۰ صبح.
غیرانتفاعی: سه شنبه ساعت ۴ بعد از ظهر. یا ۱۰ صبح.
تجارت الکترونیکی غیر خرده فروشی: پنجشنبه ساعت ۹ بعد از ظهر. یا ۴ بعد از ظهر
داروسازی و بهداشت و درمان: چهارشنبه و یکشنبه ساعت ۹ صبح.
مراقبت شخصی: جمعه و پنجشنبه ساعت ۱ ، ۲ یا ۳ بعد از ظهر.
فناوری: دوشنبه و سه شنبه ساعت ۲ بعد از ظهر.
تحصیلات: پنجشنبه ساعت ۴ بعد از ظهر. یا ۵ بعد از ظهر
نتیجه گیری: زمان های اوج ارسال را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

۱۰- پستهایی که حاوی فیلم ها هستند نسبت به مواردی که حاوی تصاویر هستند، حدود ۳۸٪ جذابیت بیشتری دارند.

امروزه کاربران آنلاین به تماشای ویدیو علاقه بسیاری دارند، پس اگر میخواهید تعامل بیشتری دریافت کنید از قدرت ویدیو مارکتینگ در اینستاگرام کمک بگیرید.

 

۱۱- برندها به طور میانگین در روز ۱.۵ بار ارسال میکنند.

در این مطالعه ۵۵ برند برتر با عملکرد مناسب تر مورد بررسی قرار گرفت و سعی در کشف برخی از راهکارهای موثر در موفقیت آنها داشت. این میزان ارسال بالاتر از چیزی است که بسیاری از برند ها در اینستاگرام انجام میدهند ، اما بین گلچینی از محتوای Story و محتوای ارگانیک ، این به شما کمک می کند تا در ارتباط باشید.

 

۱۲- ۵۰% از تعامل یک پست در ۱۹ ساعت اول رخ میدهد.

اگر محتوای را در اینستاگرام منتشر میکنید، ۵۰% تعامل را در طول ۱۹ ساعت اول بدست می آورید، یعنی ۱۹ ساعت زمان لازم است تا نیمی از تعامل خود را دریافت کنید و بعد از آن روند تعامل رو به کاهش میرود. اما در اینستاگرام صبر یک فضیلت است!

به بخش سوم از آمار اینستاگرام میرسیم یعنی موضوع روابط برند و مشتری که میتواند آمار مهمی را با شما در میان بگذارد.

۱۳- ۷۰% درصد کاربران در اینستاگرام نام برند مورد علاقه خود را جستجو میکنند.

شما باید در اینستاگرام حضور داشته باشید زیرا طرفداران شما (و مشتریان بالقوه) به طور فعال در آنجا به دنبال شما هستند. مردم می خواهند ببینند برند مورد علاقه‌ی شان در اینستاگرام چه کاری انجام می دهد یا چه خلاقیتی دارد و اگر نمایه ای را تنظیم نکرده‌اید، ممکن است تجارت خود را از دست دهید یا سهم بازار را تقدیم رقبای خود کنید.

 

۱۴- ۸۰% کاربران حداقل یک برند را در اینستاگرام دنبال میکنند.

بیشتر کاربران اینستاگرام حداقل یک برند تجاری را در اینستاگرام دنبال می کنند؛ تعداد عظیمی از این کاربران حتی موارد بیشتری را دنبال می کنند. کاربران دوست دارند از آنچه انجام می دهید ، پیروی کنند و اینستاگرام بعنوان بهترین روش برای انجام این کار توسط بعضی ها مشاهده می شود.

 

۱۵- ۶۰% کاربران از طریق اینستاگرام در مورد محصولات جدید مطلع میشوند.

بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام (۶۰%) علاقمند به محصولات جدید هستند و از همین روش مطلع میشوند، این دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید بشنوید، زیرا همه برند ها می‌خواهند بدانند که یک پلتفرم در واقع می تواند به مرور زمان منجر به فروش مستقیم شود. در اینجا اثبات این امر وجود دارد.

 

۱۶- بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در روز حداقل برای یکبار از پروفایل برندها دیدن میکنند.

باز هم، این نشان دهنده تمایل به تعامل با پروفایل های تجاری در این پروسه است، به همراه این واقعیت که اکنون مردم از اینستاگرام استفاده می کنند تا به طور بالقوه اطلاعات حیاتی در مورد یک تجارت مانند مکان آن، ساعت کاری فروشگاه یا ارتباط مستقیم با آنها را بدست آورند. از این امر غافل نشوید، و اطمینان حاصل کنید که بیوگرافی پروفایل شما برای به دست آوردن نتایج بهینه شده باشد.

 

۱۷- حدود ۶۶% از بازدید پروفایل های تجاری از طرف کاربرانی است که هنوز شمارا دنبال نکرده اند.

تکمیل پروفایل مهم است اما هوشمندی در این کار بسیار مهم تر!!! بنابراین اهمیت یک پروفایل خوب را اینجا میفهمیم، زمانی که ۶۶% از افرادی که از پروفایل های تجاری دیدن کرده اند دنبال کننده آنها نبودن، پس اگر پروفایل شما برای کسی که هنوز شما را نمیشناسد مفید باشد، میتوانید میزان بیشتری از این نرخ را تبدیل به  دنبال کننده خود کنید.

 

۱۸- یک سوم کاربران اینستاگرام از طریق تلفن همراه خود خرید کرده اند.

استفاده از تلفن همراه در همه زمینه ها افزایش داشته و اینستاگرام نیز در این موضوع سهیم است. میزان خرید با تلفن همراه به کمک اینستاگرام افزایش داشته است.

بدون شک لینک شاپ روی پست ها و لینک استوری (بکشید بالا) روی آمار خرید از طریق موبایل بسیار تاثیر گذار بوده است.

 

۱۹- میانگین میزان تعامل برای پست های برندها در اینستاگرام ۴.۳٪ است. نرخ متوسط تعامل ۳.۵٪ است.

این آمار نسبت به سایر شبکه های اجتماعی دارای جایگاه بهتری است.

 

محتوا در اینستاگرام نقش بسیار مهمی دارد، و همانطور که میدانید یکی از روش های دیده شدن در این پلتفرم تولید محتوا میباشد.

 

۲۰- برندها به طور متوسط ۲۷.۹ برابر در ماه ارسال می کنند.

این بدان معناست که شما باید تقریباً هر روز پست کنید، به طور بالقوه در روزهایی که ظاهراً کمترین میزان دستیابی و مشغله را دارند، کنار بگذارید. پس از همه ، شما باید به طور مداوم پست کنید تا مرتبط باشید.

 

۲۱- پستهایی که حاوی UGC هستند و یا دارای ویژگی های آن هستند ، نرخ تبدیل ۴.۵٪ بالاتر از پست های غیر UGC را دارند.

محتوای تولید شده توسط کاربران باید بخش اساسی از برنامه بازاریابی شما باشد زیرا آمارها نشان از آن است که این مورد بسیار در نرخ تبدیل شما تاثیرگذار است. این مورد موجب اعتماد سازی و برندسازی بهتر شما میشود و اکنون می توانیم ببینیم که چه چیزی می تواند منجر به اعتماد شود: نرخ تبدیل بالاتر. کمپین هایی را ایجاد کنید که الهام بخش UGC باشند، و سپس از آنها بپرسید که آیا می توانید آن را به اشتراک بگذارید.

پی نوشت نویسنده: UGC مخفف کلمه User-generated conten میباشد.

به مطالبی گفته میشود که کاربران برای شما تولید میکنند و شما در صفحه خود آن را به اشتراک میگذارید.

از ۲۲ تا ۲۶ مربوط به تصاویر (زیر تصاویر مهم هستند.

۲۲- تصاویر تک رنگ، (یا با یک رنگ غالب) تاثیر بهتری داشته اند.

 

۲۳- تصاویر با بافت دارای میزان جذابیت بالاتری هستند و ۷۹٪ بیشتر از بافت کم است.

هشتگ های لایک خور هشتگ های پربازدید هشتگ اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام درج موقعیت مکانی در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی اینستاگرام بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری بهترین تبلیغات اینترنتی افزایش لایک اینستاگرام افزایش فالو اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام اطلاعات آماری اینستاگرام اصطلاحات اینستاگرام استوری لایو اینستاگرام آموزش تبلیغات اینترنتی آموزش اینستاگرام آمار بازدید اینستاگرام Ugc چیست instagram statistics

۲۴- تصاویر با فضای پس زمینه بیشتر (یا فضای “منفی” یا “سفید”) ۲۹٪ بیشتر از عکسهای بدون آن هستند.

هشتگ های لایک خور هشتگ های پربازدید هشتگ اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام درج موقعیت مکانی در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی اینستاگرام بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری بهترین تبلیغات اینترنتی افزایش لایک اینستاگرام افزایش فالو اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام اطلاعات آماری اینستاگرام اصطلاحات اینستاگرام استوری لایو اینستاگرام آموزش تبلیغات اینترنتی آموزش اینستاگرام آمار بازدید اینستاگرام Ugc چیست instagram statistics

۲۵- تصاویری که دارای رنگ آبی به عنوان رنگ غالب هستند ۲۴٪ بیشتر از تصاویر با رنگ قرمز به عنوان رنگ غالب دریافت می کنند.

هشتگ های لایک خور هشتگ های پربازدید هشتگ اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام درج موقعیت مکانی در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی اینستاگرام بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری بهترین تبلیغات اینترنتی افزایش لایک اینستاگرام افزایش فالو اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام اطلاعات آماری اینستاگرام اصطلاحات اینستاگرام استوری لایو اینستاگرام آموزش تبلیغات اینترنتی آموزش اینستاگرام آمار بازدید اینستاگرام Ugc چیست instagram statistics

۲۶- تصاویر اشباع شده پایین ۱۸٪ لایک بیشتر دارند.

هشتگ های لایک خور هشتگ های پربازدید هشتگ اینستاگرام کسب درآمد از اینستاگرام درج موقعیت مکانی در اینستاگرام پیج های تبلیغاتی اینستاگرام بهترین سایت های تبلیغاتی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری بهترین تبلیغات اینترنتی افزایش لایک اینستاگرام افزایش فالو اینستاگرام افزایش دنبال کنندگان اینستاگرام اطلاعات آماری اینستاگرام اصطلاحات اینستاگرام استوری لایو اینستاگرام آموزش تبلیغات اینترنتی آموزش اینستاگرام آمار بازدید اینستاگرام Ugc چیست instagram statistics

۲۷- پست هایی که دارای موقعیت مکانی هستند، ۷۹٪ جذابیت بیشتری دارند.

برچسب گذاری موقعیت مکانی فقط به شما کمک نمی کند تا تجارت خود را بر روی نقشه (به معنای واقعی کلمه) قرار دهید. همچنین می تواند ابزاری قدرتمند برای ایجاد تعامل باشد. این نرم افزار می تواند در موقعیت جغرافیایی، به پیشرفت شما کمک کند، همچنین در صورت مرور کاربران، در هنگام جستجوی مکان خاص در هر زمان مشخص در اینستاگرام ، پست شما در جریان خواهد بود.

 

۲۸- ۶۰% از برندهای برتر برای هر پست از همان فیلتر استفاده می کنند.

یک مطالعه توسط Simply Measured نشان داد که برندهای برتر در اینستاگرام ، مانند MTV ، Starbucks و Burberry ، حداقل هفته ای یک بار ارسال می کنند. شصت درصد از عکسهایی که این مارک ها ارسال می کنند دارای فیلترهای اعمال شده است و Lo-Fi محبوب ترین آنهاست و Valencia بیشترین جذابیت را به خود اختصاص داده است.

با بیش از نیمی از مارک های برتر که از همان فیلتر برای هر پست استفاده می کنند ، همین کار را انجام دهید. این یک ظاهر متمایز تر را ایجاد می کند که شناخت برند را بهبود می بخشد و در دراز مدت به شما کمک می کند.

رسیدیم به بخش محبوب هشتگ ها، نظر شما را به آمارهای مربوط به هشتگ جلب میکنم…

 

۲۹- ۷ از ۱۰ هشتگ اینستاگرام هشتگ تجاری هستند.

هشتگ برند تجاری توسط مشاغل ایجاد می شود تا به افزایش آگاهی از برند و تشویق UGC با ردیابی آسان منجر شود. نمونه های آن شامل #loveloft و #worldsstrongestcoffee است. تعداد بسیاری از برندهای تجاری موجود در آنجا وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که یکی از آنها برای شماست.

 

۳۰- ۱۱ عدد جادویی برای استفاده از هشتگ است.

هر منبعی در این مورد حرفی میزند، برخی معتقدند از ۸ تا ۱۴ هشتگ استفاده کنید اما در این آمار به عدد ۱۱ جادویی اشاره شده است.

 

۳۱- داشتن حداقل ۱ هشتگ می تواند درگیری را تا ۱۲.۶٪ افزایش دهد.

برخی از برندها واقعاً نمی خواهند در هر پست دوازده مورد جستجو کنند ، اما همه حساب های عمومی که به طور فعال به دنبال رشد پیروان خود و افزایش تعامل هستند باید تأکید زیادی روی هشتگ ها داشته باشند، زیرا حتی یک هشتگ با برنامه ریزی مناسب نیز می تواند به افزایش بازدید پست کمک کند. داشتن یک هشتگ خوب میتواند تا درگیری یا تعامل را تا ۱۲.۶% افزایش دهد.

 

۳۲- هشتگ های طولانی تر نتایج بیشتری کسب می کنند.

هشتگ هایی که به طور متوسط ۲۱-۲۴ کاراکتر دارند، بهتر از هشتگ های کوتاه تر عمل می کنند. این به احتمال زیاد به این دلیل است که آنها خاص تر هستند، و بنابراین جذاب تر و حتی به طور بالقوه در اتصال شما با مخاطبان موفق تر هستند. به عنوان مثال هشتگ #خرید به تنهایی هشتگ مناسبی شاید نباشد در صورتی که هشتگ #خرید_کیف_زنانه شاید به مخاطب هدف شما نزدیک تر باشد.

راهی وجود ندارد شما مجبور هستید که از استوری استفاده کنید چون مهم است!

۳۳- یک سوم از بیشترین بازدیدهای Stories در اینستاگرام از پروفایل های تجاری ناشی می شود.

من با برندهای زیادی در مورد اهمیت Stories صحبت کرده ام و کاربران اینستاگرام به آسانی با محتوای Story درگیر می شوند.

 

۳۴- برندها تقریباً به همان تعداد پست های معمولی استوری نیز به اشتراک می گذارند.

۴۶% از کل مطالب موجود در اینستاگرام از استوری است و فقط کمی از ۵۴% پستهای ارگانیک کمتر است.

 

۳۵- استوری های اینستاگرام بودجه های تبلیغاتی بزرگی را به سمت این پلتفرم جذب می کند.

آژانس جهانی بازاریابی مرکل ، متوجه شده است که هزینه تبلیغات مشتریان خود در اینستاگرام ۲۳ درصد بیشتر از هزینه Facebook را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ اختصاص داده است و این به لطف ظهور استوری های اینستاگرام است.

 

۳۶- کاربران اینستاگرام ۴۶% و فیس بوک ۴۲% از کاربران را مشغول کرده است.

 

۳۷- تبلیغات استوری باعث افزایش فراخوان تبلیغات ، افزایش خرید ، ارتباط پیام و CTR می شود.

 

۳۸- ۴۰۰ میلیون کاربر روزانه استوری ها را مشاهده میکنند.

تمام آمار مثبت استوری را در نظر بگیرید و سپس آن را برای ۴۰۰ میلیون کاربر روزانه اعمال کنید. فوق العاده نیست؟

۸۰% از همه کاربران فعال روزانه اینستاگرام دقیقاً هر زمان که فید خود را بررسی می کنند، استوری ها را نیز مشاهده می کنند، بنابراین برای ارتباط با آنها باید استوری بذارید و فعال باشید.

۳۹- ۳۰% از کاربران می گویند محصولی را که کشف کرده اند در اینستاگرام خریداری کرده اند.

از هر سه کاربر اینستاگرام یکی پس از کشف یک محصول جدید در اینستاگرام، خریدی انجام داده است و ۱ میلیارد کاربر فعال ماهانه وجود دارد حال اگر به ریاضی علاقه دارید خودتان حساب و کتاب کنید.

 

۴۰- تبلیغات اینستاگرام به طور معمول هزینه بیشتری از تبلیغات فیس بوک دارد، اما ارزش آن را دارد.

 

۴۱- فیلم های حمایت شده ۳ برابر نظرات بیشتری نسبت به عکس های حمایت شده دریافت می کنند.

اگر هنوز از ویدیو استفاده نمی کنید ، لازم است که تغییر رویه دهید. مخصوصاً وقتی صحبت از تبلیغات اینستاگرام است. با دریافت تبلیغات ویدیویی در مجموع ۳ برابر بیشتر از تبلیغات با تصاویر بازدهی دریافت میکنید. فیلم ها به صورت خودکار درگیر هستند و می توانند اطلاعات بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری منتقل کنند، بنابراین جای تعجب نیست که آنها نتایجی را که می بینیم در اینجا دریافت می کنند.

۴۲- امسال پیش بینی می شود اینستاگرام حدود ۲۵٪ از کل درآمد تبلیغات فیس بوک را به خود اختصاص دهد. تا سال ۲۰۲۰ ، پیش بینی می شود اینستاگرام ۳۰٪ حساب کند.

تبلیغات اینستاگرامی ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد ، و اعدادی که در حال حاضر (و ظاهراً همچنان ادامه خواهند داشت) راستی این حرف را نشان می دهد.

 

۴۳- تخمین زده می شود ۷۵٪ از کاربران اینستاگرام حداقل در یک مقطع اقدام به حداقل یک تبلیغ کنند.

براساس داده های Hootsuite ، تخمین زده می شود که از هر چهار کاربر سه کاربر اینستاگرام با تبلیغی که می بینند در برخی از مواقع با آنها ارتباط برقرار میکنند. بدیهی است که برخی از آنها فقط با یک تبلیغ تنها در تعامل هستند. تعامل شامل مشاهده نمایه شما ، کلیک بر روی CTA آگهی و حتی خرید است. برای کسب بهترین نتیجه ، CTA های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان خاص شما (و کاربران مختلف در مراحل منحصر به فرد قیف فروش!) کار می کند و بیشترین عملکرد را دارد.

منبع : آکادمی انار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. زهرا می گوید

    منبع این مقاله آکادمی انار هستش که زحمت زیادی برای این محتوا کشیده
    حداقل یک لینک به منبع میدادید ساتین از شما بعیده