آخرین آمار کرونا در ایران؛ مبتلایان جدید و تعداد فوتی ها

0

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد:

یکشنبه ۳۱ فروردین ۹۹

از دیروز تا امروز ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۳۴۳ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۲۲۱۱ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

جهانپور ادامه داد: تا امروز ۵۱۱۸ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. تا امروز ۵۷۰۲۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: ۳۴۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۳۴۱ هزار و ۶۶۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

شنبه ۳۰ فروردین ۹۹

از دیروز تا امروز ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۸۰۸۶۸ نفر رسید.

او گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند. تا امروز ۵۰۳۱ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: تا امروز ۵۵۹۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور مطرح کرد: ۳۵۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

او یادآوری کرد: تاکنون ۳۳۰ هزار و ۱۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دوشنبه ۲۵ فروردین ۹۹

از دیروز تا امروز ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۶۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید در کشور شناسایی شد.

او افزود: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۳۳۰۳ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت  بیان کرد: تا امروز ۴۵۸۵ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. تا کنون ۴۵۹۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور بیان کرد:  ۳۸۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۷۵ هزار و ۴۲۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

یکشنبه ۲۴ فروردین ۹۹

از دیروز تا امروز ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۱۶۸۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: تا کنون ۴۴۷۴ نفر از بیماران، جان باخته و دیگر در بین ما نیستند. خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون ۴۳۸۹۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

جهانپور بیان کرد: ۳۹۳۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ