عکس جدید ژینا کلانتری (عشق قدیمی شادمهر)

0

شادمهر عقیلی از خوانندگان معروف پاپ است که بعد از مهاجرت از ایران، برای زندگی به لس آنجلس رفت. شادمهر عقیلی قبل از رفتن از ایران با دختری به نام ژینا کلانتری نامزد بوده و به دلایلی این نامزدی به هم می خورد.

 

شاید شما هم عکس و فیلم شادمهر را با ژینا دیده باشید. که ظاهراً جشن تولد شادمهر بود. اسم این دختر ژینا کلانتری هست. گفته شده شادمهر آهنگ ژینا گل من را برای این دختر خوانده است. ژینا در حال حاضر یک پسر حدود ۷ یا ۸ ساله دارد و بعد از جدایی از همسرش مدتی در خارج از کشور با پسرش زندگی می کرد. همسر او را کسی نمی شناسد. البته گفته شده او دوباره ازدواج کرده ..

صحبت های شادمهر عقیلی با بهزاد بلور مربوط به چند سال قبل: سوال بهزاد بلور از شادمهر: شادمهر عکسهای زیادی از جشن تولدت روی اینترنت پخش شده و یک ویدیوی کوتاه. من بعضی هاش رو دیدم ، به نظر میاد که تولدت بوده. بچه ها میپرسند اینها مال چه وقتیه و خودت اجازه ی پخشش رو دادی؟! جواب شادمهر: والا حدود سه ، چهار سال پیش قبل از اینکه از ایران خارج بشم ، یه دختر خانمی که طرفدار کارهام بود یک جشن تولد برام ترتیب داد و خودم رو دعوت کرد. اونجا عکس گرفتیم و ویدیو گرفتیم ، ولی قرار نبود که اینها برای همه پخش بشه! کسی هم از من اجازه ای نخواست. حالا هم که مسئله ای نیست، یعنی مسئله ی مهمی نیست.

اما گویا ماجرا طوری دیگر بوده و یا منتشر شده است (به گفته دوستان، آشنایان یا رسانه ها) ….. شادمهر عقیلی در زندگی شخصی خود گاهی وقت ها در ایران با دوستانش به شمال کشور میرفت. دوست دخترش را عاشقانه دوست داشت(ژینا کلانتری). قرار ازدواج با او را داشت. بعضی ها عقیده بر این داشتن که شادمهر و ژینا نامزد هستن! حلقه دست ژینا هم این شایعه را از حالت شایعه خارج میکرد. نام اصلی آهنگ ژینا گل من، گل من بود که به گفته خود شادمهر: به دنبال یک اسم خاص میگشتم که بجای گل من گل من باشه و کسی از این اسم هم استفاده نکرده باشه و اسمی زیبا تر از ژینا به ذهنم نرسید! بعد از خروج از ایران با وجود فیلم تولد و فیلم شب رفتن و بارها دیده شدن او با ژینا در انجمن شعر و انجمن سینما با او همراه بود چون خود ژینا هم یک بازیگر بود. وقتی که شادمهر برای گرفتن مجوز در ایران راه به جایی نبرد رو به کشور خارج کرد و با ژینا قرار گذاشت که بعد از برگشتش به ایران او را هم با خود به خارج یا همان لس آنجلس ببرد شب رفتن شادمهر ژینا برایش یک جشن تولد گرفت که این جشن فیلمش هم موجود هست و بعد از پخش آلبوم شادمهر و برگشتش بعد از ۵ ماه به ایران رفت و صحنه ناگواری دید. او دید که ژینا با پسری که شوهر ژینا بود قدم میزند. ولی بعد دوباره به لس آنجلس برگشت و ترانه خیالی نیست را برای این بی وفا خواند و حالا هم هر ترانه از نامردی و بی وفایی و خیانت می خواند مثلا مشکوک را برای ژینا میخواند تا او را سرزنش کند.

همسر شادمهر عقیلی همسر ژینا کلانتری ژینا کلانتری کجاست بیوگرافی شادمهر عقیلی بیوگرافی ژینا کلانتری اینستاگرام شادمهر عقیلی

عکسی از شادمهر در کنار مهران جمالی راد و ژینا کلانتری سه سال بعد از خروج شادمهر از ایران در دبی سال ۱۳۸۳

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ