واکنش لاله اسکندری به کرونا گرفتن کریم اکبری مبارکه سر فیلمبرداری سریال

0

لاله اسکندری بازیگر سریال «جشن سربرون» که در زمان فیلمبرداری این سریال به بیماری کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد با انتشار پستی اینستاگرامی به درگذشت کریم اکبری مبارکه که در این سریال با هم همکاری داشتند اینطور واکنش نشان داد:

کریم اکبری مبارکه کدام بازیگران کرونا گرفتند سریال آتش و یاد (جشن سربرون) بیوگرافی کریم اکبری مبارکه بازیگران آتش و یاد (جشن سربرون) اینستاگرام لاله اسکندری افراد معروف کرونایی اخبار کرونا ویروس

«آقای مبارکه عزیز…انسان شریف….بازیگر بی حاشیه….چه مظلومانه از میان ما رفتید
با احساس مسئولیتی که داشتید برای این که کار گروه لنگ نماند با وجود ضعفی که داشتید جلوی دوربین رفتید…. و گفتید دخترم باید در این حرفه صبوری کنید…. و این شد نتیجه صبوری شما…. و حسرت و افسوسی که بر دل همه گذاشتید…. جایتان تا همیشه سبز خواهد ماند….
روزهای سیاه کرونا رکورد می‌زند و روزانه بالغ بر ۴۰۰ نفر ازهموطنانمان جان خود را از دست می دهند. خیلی از مشاغل تعطیل شده است اما ظاهرا سینما و تلویزیون جزو شغل ها به حساب نمی آیند و من و همکارانم در بدترین شرایط باید در صحنه حضور داشته باشیم‌…… چرا نهادهای مربوطه به این اتفاقات ورود نمی‌کنند تا حداقل برای مدتی تولید پروژه ها را متوقف کنند… آیا حتما باید جان عزیز همکار دیگری گرفته شود تا متوجه بحرانی بودن شرایط شویم!!»

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ