علی مرادی شهردار سابق لواسان +عکس

0

علی مرادی در تاریخ ۲۳ مهر ۱۳۹۳ شهردار لواسان شد.

مراسم تودیع و معارفه شهرداری لواسانات با حضور مسئولان شهرستان شمیرانات در سالن اجتماعات بخشداری لواسانات برگزار شد.

مدیران و مسئولان ایران علی مرادی شهردار لواسان شهردار لواسان سیروس قدرتی کیست سوابق لاله افتخاری سوابق عزت الله خان محمدی حبیب ‏الله شورکابی کست بیوگرافی لاله افتخاری اخبار لواسان

در این مراسم ضمن تشکر از سیروس قدرتی شهردار سابق، علی مرادی به عنوان شهردار جدید شمیرانات معرفی شد.

این مراسم با حضور لاله افتخاری نماینده مردم شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شمیرانات، بخشدار لواسان، مدیر کل دفتر فنی استانداری تهران، اعضای شورای اسلامی شهر لواسان و دیگر مسئولین شهری در سالن جلسات بخشداری برگزار شد.

در ابتدای مراسم حبیب‌‏الله شورکابی رئیس شورای شهر لواسانات در سخنانی از خدمات قدرتی تشکر و قدردانی کرد و گفت: با استعفای شهردار لواسانات شورای شهر طی جلسات متمادی و از میان تعداد زیادی که به این شورا معرفی شدند علی مرادی را با رای اکثریت به عنوان شهردار این بخش انتخاب کرد.

وی در ادامه گفت: با توجه به وظیفه خطیری که داشتیم به دور از هرگونه کاغذبازی و براساس رایزنی‎هایی که در مورد شهردار جدید انجام شد و باتوجه به سوابق و موفقیت‌هایی که مرادی در جایگاه شهردار و فرماندار داشته است، صلاح را بر این دیدیم که انتخاب شایسته‌ای داشته باشیم؛ زیرا لواسانات از نظر جغرافیایی و آب‌وهوایی و این که توریست پذیر است، بخش حساسی است.

در ادامه مراسم عزت الله خان‌محمدی فرماندار شمیرانات ضمن تشکر از خدمات سیروس قدرتی شهردار پیشین لواسان انتصاب شایسته علی مرادی را در این سمت به فال نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد، با توجه به مشکلات و معضلاتی که لواسانات با آن روبرو است شهردار جدید قدرتمندانه و با اقتدار سعی در رفع مشکلات شهری و مردمی کنیم.

لاله افتخاری سخنران بعدی این مراسم بود و از بخشدار لواسانات جهت تلاش خالصانه در راه ایجاد رفاه در لواسانات تشکر کرد و انتصاب مرادی را تبریک گفته و اظهار امیدواری کرد تا شهرستان شمیرانات رو به پیشرفت و تعالی باشد و مسئولین و مدیران با پتانسیل‌های بیشتری در جهت آبادانی این شهرستان قدم بردارند.

در ادامه مراسم سیروس قدرتی از خدماتی که توسط وی و همکارانش در مدت کوتاه خدمتش در شهرداری انجام گرفته ارائه داد و گفت: نهایت سعی ما بر این بوده که لواسانات را به بهترین شکل اداره کنیم تا جایی که در همین مدت کوتاه خدمات رسانی مفید و بسیاری داشتیم و در تمام اداراتی که مربوط به شهرداری بود ورود پیدا کرده و با آنان تعامل لازم را انجام دادیم.

سلیم آبادی سخنران دیگر این مراسم بود که ضمن معرفی سوابق مرادی شهردار منتخب لواسانات با اشاره به وضعیت حساس منطقه از نظرتوریستی و خوش آب و هوا بودن لواسانات گفت: این بخش از شهرستان شمیرانات جایگاه ویژه‌ای در بین مردم اطراف به ویژه تهران دارد و تمام همت شهرداری باید بر زیباسازی این منطقه باشد تا بتواند توریست بیشتری جذب کرده و از لحاظ قیمتی باید لواسانات در سطح بالا قرار بگیرد.

مدیران و مسئولان ایران علی مرادی شهردار لواسان شهردار لواسان سیروس قدرتی کیست سوابق لاله افتخاری سوابق عزت الله خان محمدی حبیب ‏الله شورکابی کست بیوگرافی لاله افتخاری اخبار لواسان

در پایان علی مرادی شهردار منتخب به بیان برنامه‌های خود پرداخت و اظهار داشت: هیچ نهادی نمی تواند در اموراتی که مربوط به شهرداری می باشد و در حیطه شهرداری است ورود بدون مجوز از شهرداری داشته باشد، زیرا قصد من بر این است قاطعانه و به دور از هر توصیه‌ای شهر لواسانات را به سوی پیشرفت و زیباسازی و حل مشکلات و معضلات به پیش ببرم.

وی در ادامه گفت: برنامه مدونی دارم که در تمام برنامه خودم نظارت وسیع و کاملی دارم و اگر شخصی در شهرداری خاطی باشد و درپی کاغذ بازی و توصیه باشد بنده نهایت برخورد را با ایشان کرده و اجازه نخواهم داد تا کسی به اعتبار خدمت من خدشه‌ای وارد کند زیرا من این پست را پذیرفتم تا بتوانم خدمات ارزنده خود را در جهت عملکرد قانونی در اختیار مردم این منطقه بگذارم.

مدیران و مسئولان ایران علی مرادی شهردار لواسان شهردار لواسان سیروس قدرتی کیست سوابق لاله افتخاری سوابق عزت الله خان محمدی حبیب ‏الله شورکابی کست بیوگرافی لاله افتخاری اخبار لواسان

بعد از این سخنان مراسم تودیع قدرتی شهردار پیشین و معارفه مرادی به عنوان شهردار جدید لواسانات انجام شد. در این مراسم فرماندار شمیرانات و مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران از قدرتی قدردانی و لوح تقدیر و جوایزی جهت تشکر از خدمات در شهرداری به ایشان دادند و همراه با معرفی مرادی به عنوان شهردار, کتاب قانون را نیز به صورت سمبلیک به وی اهدا کردند تا همواره پیرو قانون عمل کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ