زیبا کرمعلی در برنامه کتاب باز +عکس

0

زیبا کرمعلی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

در کنار آقای صحت نازنین، یه گفتگوی لذت‌بخش داشتیم

نام بازیگران زن ایرانی مهمان کتاب باز عکس جدید بازیگران بیوگرافی زیبا کرمعلی برنامه کتاب باز اینستاگرام زیبا کرمعلی Ziba Karamali

این روزا فکر می‌کنم توانایی پذیرش “ابهام” سخت‌ترین بخش زندگیه. ابهام از نتیجه تصمیماتی که میگیری و تصور اینکه ” بعدش چه خواهد شد؟” تبدیل به ترسی میشه که تو رو از اتخاذ هر تصمیم درستی بازمیداره و باز رها میشی در یک گنگی بی انتها. جهانی تاریک و بی‌نور که عصایی هم برای توسل جستن و پیش رفتن در این ظلمت عمیق پیدا نمی‌کنی.
هر چه زمان می‌گذره، تنها بودنت در پذیرش تمام ابهامات پیش رو، بیشتر خودنمایی می‌کنه و قدم‌هات استحکامشونو از دست میدن، چشمات کمرنگ‌تر و مبهم‌تر می‌بینن و صدات لرزش بیشتری می‌گیره.
ابهام تو رو تنهاتر می‌کنه. همونقدر که تو حاضر به پذیرش روزها و آینده ی پر از ابهام نیستی آدم‌ها هم پذیرای یک انسان مبهم نخواهند بود. اون‌ها از تو یک تصویر روشن می‌خوان. تصویری که به وضوح بدونن قراره از دست‌های تو چه چیزی هدیه بگیرن و باز زمان به تو میگه که هدیه دلخواه اون‌ها، معمولا قلبت نیست.
قلب برای اونها وضوح لازمو نداره و آدمیِ گریزان از گنگی، به دنبال چیزی ملموس‌تر و روشن‌تر می‌گرده که اگر در تو پیدا نکنه، جای دیگه به دنبالش خواهد گشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ