سهراب انتظاری: مهدی عبدی و آرمان رمضانی برای حل مشکل‌شان به فرشاد پیوس زنگ بزنند

0

لیگ برتر ایران؛ با سهراب انتظاری، مهاجم گلزن سال‌های قبل پرسپولیس که سابقه گلزنی به استقلال را هم در کارنامه دارد، درخصوص شرایط این روزهای سرخپوشان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

قبول دارید پرسپولیس مقابل سپاهان خوب کار نکرد؟
اگر بگویم جلوی سپاهان خوب بودیم، دروغ گفتم. متأسفانه بعد از فینال آسیا بچه‌ها به لحاظ روحی افت کردند و ۳ تساوی پشت‌سر هم آنها را تحت فشار شدیدی قرار داده است. پرسپولیس مقابل سپاهان سرحال نبود و همین موضوع کمی ما را نگران کرده است. البته این نکته را باید در نظر بگیریم که جدایی چند مهره تأثیرگذار کار را برای یحیی سخت کرده ولی خب چاره‌ای نیست و حداقل باید تا نیم‌فصل با همین نفرات ادامه دهیم.

بزرگ‌ترین نگرانی کادر فنی و هواداران عدم گلزنی مهاجمان پرسپولیس است. به نظر شما دلیل این گل نزدن‌ها چیست؟
پرسپولیس مهاجمان جوانی دارد و فشار روانی روی آنها بسیار زیاد است. فکر می‌کنم مهمترین دلیل ناکامی مهاجمان ما در گل زدن، عدم تمرکز و مشکلات روحی است. درست است مهاجمی مثل عبدی در بازی‌های مهمی مثل دربی و فینال آسیا گلزنی کرده ولی در کل مهاجم جوانی است و می‌بینیم که بعد از چند بازی گل نزدن با استرس بالایی کار می‌کند. خود من سال اولی که به پرسپولیس آمدم در چند بازی متوالی موفق به گلزنی نشدم. یادم می‌آید همان موقع به فرشاد پیوس که از اسطوره‌های فوتبال ما به حساب می‌آید، زنگ زدم؛ او گفت بعد از تمرین با تیم بایست و ضربه به دروازه خالی را تمرین کن تا اندازه دروازه ملکه ذهنت شود. همین نکته ساده به من خیلی کمک کرد تا بتوانم برای تیمم گل بزنم. من هم به عبدی و رمضانی توصیه می‌کنم برای حل مشکل گلزنی‌شان به پیوس زنگ بزنند چون بدون شک استاد این کار بود.

دربی را چطور می‌بینید؟
دربی که تماشاگر نداشته باشد، سرد و بی‌روح است و جذابیت زیادی ندارد. با این وجود بازی با استقلال همیشه حساسیت خودش را دارد و برد در این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم خواهد بود. پرسپولیس برای بازگشت به جمع مدعیان قهرمانی به پیروزی در دربی نیاز دارد و من هم به دلم افتاده پرسپولیس با یک گل بازی را خواهد برد. امیدوارم یکی از مهاجمان ما بتواند در دربی گل بزند و روند گل نزدن‌های مهاجمان پرسپولیس قطع شود.

وضعیت پرسپولیس پرسپولیس نیوز اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ