مارتین اودگارد، نهمین قربانی زیدان

0

مارتین اودگارد هافبک نروژی خواستار جدایی از رئال و بازگشت به تیم سابقش سوسیه داد شده است. مارتین از بازی نکردن در تیم زیدان خسته شده و می خواهد برود.

مارکا در گزارشی عنوان کرده است که زیدان نهمین قربانی زیدان است چرا که موراتا، کواچیچ، براهیم، سبایوس، تئو هرناندز، رگیلون،  یوویچ و یورنته بازیکنان دیگری بودند که می توانستند در رئال موفق شوند اما به خاطر این که حس می کردند در تیم زیدان بازی نمی کنند و به همین خاطر یا با خواست مربی فرانسوی یا با خواست خودشان جدا شدند. اشرف نیز می توانست در این دسته باشد اما فروش وی بیشتر با نظر باشگاه و برای درآمدزایی انجام شد تا مسائل دیگر. بیل و خامس هم جدا شدند اما هم باشگاه و هم زیدان با هم موافق بودند اما در 9 مورد دیگر (با احتساب اودگارد) بازیکنان مذکور به خاطر اختلاف با زیدان جدا شدند.

آلوارو موراتا از نیمکت نشینی زیر سایه بنزما و تبعیضی که حس می کرد میان او و مهاجم فرانسوی از نظر زیدان وجود دارد، خسته شد و جدا شد. کواچیچ هم با این تصور که در چلسی فیکس می شود و موفق تر خواهد بود، از تیم رفت. براهیم که یک سال و نیم با زیدان نیمکت نشین بود، به میلان پناه برد و به بازیکنی کلیدی در این تیم تبدیل شد. سبایوس که در یک سال و نیم اخیر در آرسنال به بازیکن مهمی تبدیل شده، در برنامه های زیدان جایی نداشت. رگیلون و یورنته نیز در خارج از رئال روزهای خوشی را سپری می کنند در حالی که زیدان به هیچ وجه علاقه ای به آنها نداشت. تئو هرناندز نیز پس از ترک رئال به یکی از ستارگان میلان تبدیل شده و به این جمع می توان یوویچ را هم اضافه کرد که به تازگی به آینتراخت رفته و می درخشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ