سوء استفاده ثروتمندان عرب از دختران آواره سوری

0

یک روزنامه عربستانی از فعالیت شبکه های گسترده برای سوء استفاده ثروتمندان عرب از دختران کم سن و سال آواره سوری در اردوگاه زعتری، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اینترنتی «المرصد» نوشت: دامنه به ازدواج در آوردن دختران سوری به حدی در حال گسترش است که باعث نگرانی اداره پناهندگان اردن شده است و دختران آواره سوری اظهار می دارند که مردانی به بهانه کمک به اردوگاه آمده و سپس با آنها ازدواج کرده اند. اما قبل از پایان ماه عسل ناگهان غیبشان زده است.

زنان زیبا رو دختران سوری ثروتمندان عرب

این شبکه پلید با انتشار اسامی دختران سوری و شماره تلفن آنها بر روی برنامه «واتس اپ» مدعی است که برای پیوند دادن دو همسر، در مقابل پنج هزار ریال عربستان تلاش می کند، و تأکید می کند که این ازدواج ها شرعی و رسمی است.

روزنامه عربستانی المرصد با یکی از این واسطه ها که خود را «ام علاء» معرفی می کرد، تماس گرفت. وی می گوید: دختران آواره سوری، در جستجوی امنیت هستند و مردان نیز در پی رسیدن به زنان زیبا رویی که سرزمین شام به داشتن چنین زنانی شهرت دارد. همچنین مردانی که به ما مراجعه می کنند یا افراد مسن هستند یا کسانی که می خواهند ازدواجشان تا مدتی، مخفی بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ