رئال مادرید زیدان در مسیر یکی از بدترین میانگین امتیازاتش در تاریخ لالیگا

0

رئال مادرید در حال حاضر با ۴۰ امتیاز از ۲۰ بازی یکی از ضعیف ترین میانگین های سالهای اخیر خود را در لالیگا داشته است. در حقیقت در قرن ۲۱ فقط چهار بار میانگین امتیازات ضعیف تر از این بوده ۶۶ امتیاز در فصل ۰۲-۲۰۰۱ ، ۶۸ امتیاز در فصل ۱۹-۲۰۱۸ و ۷۰ امتیاز در فصل های ۰۳-۲۰۰۵ و ۰۶-۲۰۰۵. رئال با میانگین کنوین فصل را با ۷۶ امتیاز به اتمام خواهد رساند یعنی مشابه فصل ۱۸-۲۰۱۷ که فصل آخر دوره اول مربی فرانسوی بود.

زیدان از سه لالیگای کاملش دو تا را برده اما فصل ۱۸-۱۷ را در ۱۷ امتیازی بارسا به اتمام خواهد رساند و به نظر می رسد که امسال نیز همین داستان تکرار خواهد شد. در فصل ۱۶-۱۵ در زمانی که زیدان تیم را تحویل گرفت، تیم به بهترین تیم دور برگشت تبدیل شد و در نهایت فصل را با اختلاف یک امتیازی با بارسا تمام کرد. زیدان در فصل ۱۹-۱۸ که فقط ۱۱ بازی روی نیمکت نشست هم فصل را با اختلاف ۱۹ امتیازی با بارسا به اتمام رساند.

رئال مادرید معمولا یا تا آخر فصل به رقابت برای قهرمانی ادامه می دهد و قهرمان می شود یا این که در میانه فصل لالیگا را رها می کند که به نظر می رسد امسال حالت دوم تکرار خواهد شد.  یکی از معدود استثنائات مربوط به فصل 10-2009 بود که رئال پلگرینی تا هفته آخر تلاش کرد و فصل را با 96 امتیاز یعنی فقط سه امتیاز کمتر از بارسلونا تمام کرد. خود زیدان هم در اولین فصل خود در رئال تا یک امتیازی بارسلونا رفت.

زیدان در دوره اولش در رئال از ۱۴۹ بازی ۱۰۴ برد (۶۹.۸ درصد)، ۲۹ تساوی (۱۹.۴۶ درصد و فقط شانزده شکست (۱۰.۳۷ درصد) داشت اما در دوره دومش ۵۲ برد (۵۲.۷۸ درصد) داشته، ۱۹ شکست و ۱۹ تساوی (هر کدام ۲۱.۱۱ درصد). تیم زیدان در این فصل هشت شکست داشته، یکی بیشتر از کل فصل قبل. حالا زیدان فقط یک باخت تا فصل ۱۸-۲۰۱۷ که بدترین فصلش در رئال بود، فاصله دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ