درخشش لورنا ناوارو به عنوان پدیده آینده زنان رئال مادرید

0

لورنا ناوارو ۲۰ ساله ، پدیده جوان تیم زنان رئال مادرید است که شب گذشته در مقابل سانتاترسا در دقیقه ۹۵ گل سه امتیازی پیروزی تیمش را به ثمر رساند.  وی در پایان بازی گفت ” بی نظیر است. تیم خیلی خوب بازی می کرد و خوشحالم که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شدم و در آخرین دقیقه گل پیروزی تیم را به ثمر رساندم. می دانستم که توپ روی سرم میآمد و باید با تمام وجودم ضربه بزنم. خیلی خیلی خوشحال هستم. بزرگی این تیم این است که تا آخرین لحظه از جنگیدن دست نمی کشد. از هواداران و همه افرادی که همیشه از ما حمایت کردند، تشکر می کنیم، به خصوص خانواده ام. می خواهیم خیلی بیشتر از این به جلو حرکت کنیم.”

لورنا تجربه قهرمانی در یوروی زیر ۱۷ سال و مدال برنز جام جهانی زیر ۱۷ سال را هم در تیم اسپانیا دارد. این بازیکن مادریدی مراحل پیشرفت را به سرعت طی کرده است که در مسابقات جام جهانی در سال ۲۰۱۶ به کفش طلای بازیها هم رسید چرا که در حالی که فقط ۱۵ سال سن داشت، هشت گل به ثمر رساند. او تجربه حضور در وایکاس و مادرید سی اف اف را دارد و بعد از آن به تیم تاکون ملحق شد که به رئال مادرید تغییر نام داد. لورنا در ۱۷۱ قدیقه در تیم زنان رئال سه گل زده و میانگین هر ۵۷ دقیقه یک گل را دارد. او سال گذشته در ۱۱۹۶ دقیقه سه گل زده بود.

لورنا ناوارو کیست فوتبال زنان فوتبال بانوان ساعت بازی رئال مادرید امشب تیم زنان رئال مادرید باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ