بازیکنان آکادمی که در نیم فصل دوم می توانند برای زیدان بازی کنند: از دورو تا بلانکو و پابلو رامون

0

در ایام بحران ورزشی یا اقتصادی، آکادمی می تواند مطمئن ترین گزینه باشد. رئال مادرید نه در تابستان و در زمستان اخیر با وجود جدایی برخی بازیکنان خریدی نداشت و حالا در نیم فصل دوم زیدان چاره ای به جز استفاده از برخی بازیکنان آکادمی نخواهد داشت.بازیکنانی که خیلی از آنها در تیمی بودند که با هدایت رائول قهرمان چمپیونزلیگ جوانان شد. زیدان در این فصل از آریباس، ماروین و چوست در بازیهای خود استفاده کرده و بازیکنانی نظیر هوگو دورو، بلانکو، سرجیو سانتوس، آرانادا و همچنین دروازه بان هایی همچون لوکاس کانیزارس و لوئیز لوپز را در لیست هایش قرار داده است. ناکای و میادو نیز در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت کرده اند. در حالی که بازیکنان تیم بزرگسالان نظیر ایسکو و ماریانو کیفیت جالبی ندارند، استفاده از بازیکنان آکادمی ضروری است. شرایط برخی از آنها را مرور می کنیم

گلها هوگو دورو
با انتقال یوویچ به آینتراخت فرانکفورت، در حال حاضر گزینه های هجومی زیدان زیاد نیستند. هوگو دورو بازیکن ۲۱ ساله که قرضی از ختافه به رئال آمده و با پنج گل در هشت بازی اقای گل کاستیاست می تواند یکی از گزینه ها باشد. او تجربه حضور در لالیگا با ختافه را دارد. دورو پس از بنزما و ماریانو می تواند مهاجم سوم تیم باشد. او در بازی مقابل اینتر در سن سیرو در لیست قرار گرفت. او که در حال حاضر در رشته مهندسی مکانیک تحصیل می کند، می تواند گزینه ای مطمئن در بازیهای رئال باشد. البته زیدان می تواند روی اسارئیل سالازار مهاجم ۱۷ ساله تیم حوانان رئال هم حساب کند که فصل گذشته مقابل رایو ماخاداهوندا یک  هت تریک عالی داشت. او تا کنون 200 گل در آکادمی رئال زده است. اسکار آراندا وینگر 18 ساله دیگر گزینه است  که در بازی با ویارئال در شروع فصل در لیست قرار گرفته بود.

ناکای و پیتر، حرکات انفجاری
هر دو بازیکن تخصص ویژه ای در حرکات انفجاری دارند. در حقیقت ناکای ۱۷ ساله می تواند اولین ژاپنی تاریخ تیم بزرگسالان رئال در بازیهای رسمی باشد و از این حیث از کوبو جلو بزند. او یک شماره ده بسیار خلاق است که زیدان شخصا با او آشنایی دارد.او به سبک اودگارد دریبل می زند و جلو می زند. از سویی نمی توان پیتر فدریکو ۱۸ ساله را فراموش کرد که در سمت راست حرکت می کند و تخصص ویژه ای در پاس گل دادن دارد و می تواند آلترناتیو رودریگو یا وینیسیوس باشد. سال گذشته رئال مادرید قراردادش را برای چهار فصل تمدید کرد.

بلانکو، در یک قدمی
این محصول آکادمی اگر کروس نباشد می تواند بازیکن کند. بازیکن ۲۰ ساله کوردوبایی به خوبی میانه زمین را مدیریت می کند و مورد اعتماد رائول است. زیدان هم او را دوست دارد و در سه بازی در این فصل در لیست قرار گرفته و به نظر می رسد که به زودی اولین بازی رسمی خود را خواهد داشت.

آریباس، پیشگام
بالاتر از بلانکو در کاستیا می توان به سرجیو آریباس ۱۹ ساله نگاه کرد که اولین بازی لالیگایی خود را در کنار ماروین داشت. او در این فصل سه بازی در تیم بزرگسالان رئال داشته و حتی در بازی مقابل لوانته جلوتر از ایکسو در ترکیب قرار گرفته است. او در پست هافبک هجومی بازی می کند اما به شدت گلزن است. از هر دو پایش استفاده می کند و در ضربات ایستگاهی توان بالایی دارد. یک پکیج کامل است و مربی فرانسوی رئال مادرید هم خیلی دوستش دارد.

داوید گونزالس در تیم جوانان پرواز می کند
این بازیکن ۱۸ ساله رهبر تیم جوانان رئال است. با وجود آن که در خط هافبک بازی می کند اما خصوصیاتی هجومی دارد و در این فصل پنچ گل زده است. می تواند در صورت نیاز به جای مودریچ بازی کند. سال گذشته بهترین بازیکن مسابقات بین المللی زیر ۲۰ سال اندونزی شد.

گوتیرز، دفاع چپ کامل
دفاع چپ ۱۹ ساله مادریدی اولین بازیکنی است که در لیست زیدان قرار گرفت. در بازی دوستانه مقابل فنرباغچه در سال ۲۰۱۹ اولین بازی خود را در تیم بزرگسالان رئال داشت. دفاع چپ است اما می تواند در پست وینگر بازی کند. در حملات بسیار پررنگ است.

سانتوس، یک دفاع راست پرتلاش
سرجیو سانتوس ۱۹ ساله می تواند گزینه مورد نیاز زیدان در پست دفاع راست باشد. او در تیم جوانان رئال و کاستیا درخشیده است. زیدان در دو بازی چمپیونزلیگ مقابل اینتر و گلادباخ  و همچنین دو بازی لالیگا مقابل هوئسکا و والنسیا از او در لیست استفاده کرد.

چوست و رامون، زوج مدافعان میانی
ویکتور چوست ۲۰ ساله نیز ۱۲۰ دقیقه در کوپا مقابل الکویانو بازی کرده و شش بار دیگر هم در لیست قرار گرفته است. پابلو رامون دیگر مدافع میانی آکادمی رئال است که برای جذبش از مایورکا یک میلیون یورو هزینه شد و از مصدومیت شدیدش برگشته است.

لوئیز لوپز، در انتظار
با حضور کورتوا، لونین و آلتوبه خیال زیدان از درون دروازه راحت است اما لوپز نیز یک موشک ۱۹ ساله درون دروازه است که در ال کلاسیکو در نیوکمپ به عنوان دروازه بان سوم در لیست قرار گرفت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ