اخبار ضد و نقیض در مورد تمدید راموس و خون دل هواداران

0

کمتر از پنج ماه تا اتمام قرارداد راموس با رئال مادرید مانده که اخبار به شدت ضد و نقیضی در این بازه مطرح می شود که در واقع هیچ کس بیش از هواداران حرص نمی خورد‌.

اخیرا سیرو لوپز خبرنگار نزدیک به پرز ادعا کرده است که راموس پیشنهاد تمدید را رد کرده و جدا شدنش قطعی است در حالی که نزدیکان کاپیتان رئال مادرید می گویند که راموس هیچ چیزی را به صورت قطعی نگفته و هیچ پیشنهاد منفی قطعی نداده است. از طرفی در مورد سایر اخبار نیز به شدت مسائل ضد و نقیض مطرح می شود.  مثلا گفته می شود که باشگاه رئال خواستار کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی دستمزد راموس شده در حالی که گفته می شود کاپیتان رئال به باشگاه فرصت داده که این مبلغ از دستمزدش کم نشود اما با تعویق و سه تا چهار سال دیگر پرداخت شود. در مورد مدت قرارداد نیز بحث هایی وجود دارد، در حالی که نزدیکان باشگاه می گویند که پیشنهاد ارائه شده دو ساله است در حالی که نزدیکان رئال می گویند که پیشنهاد مورد نظر رئال مادرید یک سال قطعی و یک سال مشروط است.

به هر صورت هواداران رئال این همه اخبار گمراه کننده را درک نمی کنند چرا که کاملا مشخص است که اگر هدف رئال جدی باشد، انتقال نهایی خواهد شد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ