سوال: چرا بارسلونا امیدوار به حذف پاریسن ژرمن است؟

0

بارسلونا باید تا دو روز دیگر به مصاف پاریسن ژرمن برود.

 

به گزارش مارکا، بارسلونا دراولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف پاریسن ژرمن برود. زمانی که قرعه کشی انجام شد امید زیادی به تیم کومان وجود نداشت اما حالا همه چیز کاملا متفاوت است.

 

اما مصدومیت ها بلای جان تیم کومان است. مصدومیت پیکه، فاتی، روبرتو شرایط تیم را کمی پیچیده کرده بود، کومان از سیستم ۱۳۲۴ استفاده میکرد که چاره ساز نبود و پاریسن ژرمن هم در فرم خوبی قرار داشت اما همه چیز در سال ۲۰۲۱ تغییر پیدا کرد.

 

نتایج کسب شده در لیگ:

درحال حاضر هواداران بارسلونا از عملکرد تیم راضی هستند و به بازی مقابل پاریسن ژرمن هم امید دارند. دلایل محکو و منطقی هم برای این امیدواری وجود دارد.اول از همه نتایجی است که بارسلونا در لیگ کسب میکند. بارسلونا دراین یک ماه و نیم، ۷ بازی در لیگ انجام داده و در همه آنها پیروز شده است.

 

بهترین فرم لئو مسی:

عملکرد لیونل مسی پس از کریسمس گویای همه چیز بوده است و این ثابت میکند که لئو مسی به بهترین فرم خود بازگشته است. این بهترین خبر برای بارسلونا و رونالد کومان است.

 

پیشرفت کلی تیم:

علاوه بر لیونل مسی برخی از بازیکنان کلیدی تیم نیز به یک فرم عالی رسیده اند. گریزمان و دی یانگ در سال ۲۰۲۱ در سطح بسیار خوبی قرار دارند و در بسیاری از بازی ها تعیین کننده بودند اتفاقی که در سال قبل نیفتاده بود. دراین بین مدیریت کومان در بازی های اخیر بارسلونا نیز بسیار نسبت به قبل بهتر شده است.

 

مصدومیت های جدی در پاریسن ژرمن:

علاوه بر بارسلونا شرایط پاریسن ژرمن هم تغییر کرده است که از همه مهم تر مصدومیت نیمار است. برزیلی مقابل کائن مصدوم شد و نمیتواند مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. دراین بین دیماریا هم نمیتواند در بازی رفت مقابل بارسلونا بازی کند. همه اینها دلایلی است که بارسلونا میتواند مقابل پاریسن ژرمن به پیروزی برسد و به مرحله بعد صعود کند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ