واکنش نیلوفر اردلان به ازدواج مجدد همسر سابقش +عکس فرزندش

0

مهدی توتونچی همسر سابق نیلوفر اردلان با مبینا نصیری ازدواج کرد.

نیلوفر اردلان با انتشار پست زیر در اینستاگرامش نوشت:

#هم_گویی

من فقط خاطرات خوب رو نگه میدارم.
رمز موفقیت همینه! 🇮🇷 ❤️

#نیلوفر_اردلان #فوتسال_بانوان #فوتبال_بانوان #مربی #کاپیتان #عشق #امید #زن #موفقیت #تلاش #حقانیت #انسانیت

همسر نیلوفر اردلان همسر مهدی توتونچی همسر سابق مجریان مهدی توتونچی و نیلوفر اردلان فرزند نیلوفر اردلان فرزند مهدی توتونچی طلاق ورزشکاران رادان توتونچی کیست بیوگرافی نیلوفر اردلان بیوگرافی مهدی توتونچی ازدواج مجدد

نیلوفر اردلان در اینستاگرامش نوشت:

عشقم ،عمرم ، تکیه گاهم، پسرم ، مونس همه تنهاییام تولدت مبارک❤️خدا رو شکر میکنم به خاطر بودنت که به زندگیم رونق داد ،چقد زود گذشت ۱۰ سال پیش همین موقع تو رو آوردن تو بغل من ❤️ بهترین حس و بهترین لحظه ایی که هیچ وقت فراموش نمیشه❤️❣️دوست دارم عاشقانه ،امیدوارم به هر چی که دلت میخواد تو این دنیا برسی❣️تولد تولد تولدت مباررررکککککک

همسر نیلوفر اردلان همسر مهدی توتونچی همسر سابق مجریان مهدی توتونچی و نیلوفر اردلان فرزند نیلوفر اردلان فرزند مهدی توتونچی طلاق ورزشکاران رادان توتونچی کیست بیوگرافی نیلوفر اردلان بیوگرافی مهدی توتونچی ازدواج مجدد
رادان توتونچی فرزند مهدی توتونچی و نیلوفر اردلان

عکس رادان توتونچی فرزند مهدی توتونچی و نیلوفر اردلان

گفتگو با نیلوفر اردلان در تاریخ ۱۳۹۷/۰۷/۰۹

نیلوفر اردلان در خصوص فیلم سینمایی عرق سرد اینکه گفته می شود این فیلم برداشتی از زندگی او هست، اظهار داشت: فیلم عرق سرد را تماشا کردم. فقط در این خصوص می توانم عنوان کنم که فیلم عرق سرد تاثیر مناسب اجتماعی را به همراه داشته و پیامد خوبی برای خروج زنان نخبه از کشور داشت، در غیر این صورت این فیلم با وجود آنکه گفته می شد از روی زندگی من و اتفاقات آن ساخته شده است؛ کمترین شباهت ممکن را نداشت. طی چند ماه پیش خبری خواندم که طی آن طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود خروج زنان نخبه از کشور آزاد شده و اگر همسران آنها از خروجشان ممانعت کنند، می توانند با مراجعه به دادگاه مربوطه مشکل خود را حل کنند. این فیلم از این جهت که چنین کمکی را به زنان کرد، می تواند خوشحال کننده برای جامعه زنان کشور باشد. در واقع توسط این فیلم یک قانون کشورمان اصلاح شد و حق زنان در این زمینه گرفته شد. ما قرار نیست بدون اجازه همسرانمان بی خود و بی جهت به خارج از کشور سفر کنیم، بلکه هدفمان بالا بردن پرچم ایران و اعتلای کشور است و قانون جدید می تواند از لحاظ فرهنگی نیز به سود کشورمان باشد.

وی افزود: به جز موردی که عرض کردم، این فیلم هیچ سنخیتی با زندگی من ندارد و شخصیت های آن نیز خیالی بودند اما فوتبالیست بودن زنی که می خواست از کشور خارج شود و اینکه داستان فیلم حول محور فوتبال قرار دارد این شک و شبهه را ایجاد کرده است که فیلم را از روی زندگی من ساخته اند. امیر جدیدی، باران کوثری و سحر دولتشاهی هرکدام در نقش خود بینظیر بودند. بخصوص باران به عنوان یک زن فوتبالیست موفق شد نقش خودش را در عرق سرد به خوبی ایفا کند. در سایتها خوانده بودم باران ۲۰ کیلوگرم وزنش را برای این نقش کم کرده و تمریناتی را هم انجام داده بود و برای همین ۳-۴ دقیقه خروجی فوتبالی هم خیلی زحمت کشیده بود و کاراکتر خوبی از یک فوتبالیست و زن ورزشکار به نمایش گذاشته بود. نقش خانم دولتشاهی هم جالب بود که به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال بیشتر در صدد این بود که برای ورزشکاران ممانعت ایجاد کند تا اینکه بخواهد یار و همراه آنها باشد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران گفت: اگر جای کارگردان فیلم بودم از حواشی فیلم کاسته و صحنه های فوتبالی آن را بیشتر می کردم تا مردمم بیشتر فوتبال بانوان را ببینند. شاید این فیلم همانطور که به قانون خروج از کشور بانوان کمک کرد، می توانست به حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات فوتبال نیز کمک کند. ضمن اینکه این فیلم با ذهنیت نویسنده و کارگردان ساخته شده و ربطی به زندگی من ندارد. نه زندگی شخصی من و نه افراد دیگر مرتبط با فیلم و معتقدم شخصیت ها کاملا مجازی و از واقعیت به دور بوده است. خداراشکر پدر و مادر بالای سر من هستند و همیشه هم در رفاه و آسایش نسبی بوده ام و اینکه بخواهم آواره و سرگردان کوچه و خیابان ها شوم و یا اینکه زندگی ام را تحت سلطه یک روانشناس بگذارم؛ خیر این طور نیست و صحنه هایی که ساخته شده ربطی به زندگی من ندارد. چون هیچ مشورتی با من نشد این فیلم کاملا تخیلی است. من در آن برهه برای بودن و ماندن در تیم ملی جنگیدم اما مقابل قانون نمی توانستم کاری انجام دهم.

وی تاکید کرد: شخصیت امیر جدیدی را در فیلم پسندیدم. او عاشق همسرش است و برای نگه داشتن او به هر نحوی که قانون اجازه داده است، تلاش می کند و ایرادی نمی توان به این نقش گرفت. به نظرم جدیدی با دریافت سیمرغ بلورین برای این فیلم، مزد زحماتش را گرفت.

اردلان در پایان گفت: بعد از اکران این فیلم متاسفانه هرکسی آن را دیده چنین برداشتی را داشته که از زندگی من ساخته شده و از این موضوع خیلی شاکی هستم و دستم هم به جایی بند نیست. امیدوارم برای اکران عمومی اتفاقاتی بیفتد که بیشتر از این برایم دردسرساز نشود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ