شک نکنید سرمربی استقلال می‌شوم!

0

حتی سرمربیگری در تیم ماشین سازی تبریز با کارنامه نه چندان جالب مهدی پاشازاده در چند سال گذشته چیزی شبیه به معجزه است؛ با این حال این مربی هنوز به رویای سرمربی شدن در استقلال فکر می‌کند! های‌لایت مصاحبه تازه پاشازاده را بخوانید:

*شاید خیلی‌ها اعتقاد داشته باشند ریسک بزرگی را انجام داده‌ام اما وقتی به کارت ایمان داشته باشی می‌توانی به موفقیت برسید. من خودم را قبول دارم، می دانم برای رسیدن به جایگاه امروز تلاش زیادی انجام داده‌ام و سختی‌های زیادی کشیده‌ام. بنابراین نه تنها نا امید نیستم بلکه مطمئن هستم جواب این تلاش‌ها را خواهم گرفت.

*سقوط در اندیشه‌های من جای ندارد، شاید که نه، به طور حتم یک نیم فصل فرصت خواهم داشت تا تیم را به جایگاه خوبی برسانیم. من برای کادر فنی ماشین‌سازی که زحمات زیادی کشیده‌اند احترام قائل هستم و به آنها خسته نباشید می‌گویم اما برنامه‌هایی دارم که مثمر ثمر خواهد بود.

*برای رسیدن به نیمکت استقلال نمی‌دانم چه کنم! شاید باید لابی کرد که من لابی نمی‌کنم، هیچ وقت مدیران استقلال به دنبال من نیامدند و رفتند افراد دیگری را آوردند. این ها می‌گذرد و نگران نیستم آن‌هم به یک دلیل؛ عجله‌ای ندارم و کارم را به عنوان یک مربی ادامه می‌دهم و حتم دارم روزی نوبت به من می‌رسد تا روی نیمکت استقلال بنشینم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ