بیلد: هالند، رئال مادرید را ترجیح می دهد اما منچسترسیتی رقیب سرسختی است

0

بیلد گزارشی در مورد مقاصد احتمالی ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند منتشر کرده است.

در حقیقت دورتموند می خواست که هالند را در سال ۲۰۲۲ بفروشد اما بحران کرونا و مشکلات مالی باعث شده تا باشگاه آلمانی احتمال جدایی وی در تابستان پیش رو را هم رد نکند.

منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی و رئال مادرید چهار مقصد احتمالی هالند به گفته بیلد هستند. از این جمع دو گزینه اول منتفی هستند چرا که هالند ترجیح می دهد که به تیمی ملحق شود که بتواند چمپیونزلیگ را ببرد و او را به جوایز فردی نظیر توپ طلا برسد اما شیاطین سرخ و تیم لندنی در حال حاضر چنین شرایطی را ندارند و حتی حضور سولشر هم نمی تواند نظر عوض را عوض کند. از این جمع منچسترسیتی هیچ مشکلی برای پرداخت مبلغ  پرداختی دورتموند و هالند ندارد و حتی به وی وعده فیکس شدن دارد و به نظر می رسد که تیم گواردیولا جدی ترین رقیب رئال مادرید باشد در حالی که به گفته بیلد، این بازیکن نروژی ترجیح می دهد که به رئال مادرید ملحق شود و رئال را جدی ترین مشتری خود می داند.

مدیران دورتموند فعلا احتمال جدایی دورتموند را رد می کنند هر چند که اخیرا واتزکه مدیر ورزشی تیم آلمانی گفته است که دورتموند قطعا به دنبال وام گرفتن نیست و اگر قرار به وام باشد ترجیح می دهند تا ستارگانشان را بفروشند تا این که زیر بار قرض بروند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ