لاپورتا: انتظار چنین پیروزی را داشتم، اول باید وضعیت اقتصادی بارسلونا را به صورت کامل بررسی کنم

0

اختصاصی بارسانیوز- خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا انتخاب شد.

 

لاپورتا درباره رای های زیادی که در انتخاابت کسب کرد گفت:

من چنین پیروزی را انتظار داشتم.

 

اولین کاری که انجام خواهید داد؟

قطعا اول همه چیز را بررسی خواهم کرد، به قسمت های مختلف باشگاه میروم و از تمامی کارمندان به دلیل کارهایی که دراین چند ماه درکنار رئیس موقت انجام دادند تشکر میکنم. حال که مدیر وجود دارد ما این توانایی را داریم که تصمیمات ضروری را اتخاذ کنیم. این که وضعیت اقتصادی باشگاه را به طور دقیق بدانیم و برنامه شوک آور خود را پیاده کنیم که این برای بارسلونا ضروری است.

 

عکسی از رای دادن مسی؟

من واقعا آن را دوست داشتم و من آن را به عنوان یک الگو قرار دادم و از همه شرکت کننده ها تشکر کردم. این بسیار زیبا بود که مسی با بزرگترین پسر خود رای رای دادن آمده بود و این همان چیزی بود که میگفتم، او عاشق بارسلونا است و مطمعنم میخواهد در تیم بماند. ما شخصا با یکدیگر صحبت نکرده ایم اما مسی به من تبریک گفت. ما زمانی وارد مذاکره میشویم که اول از شرایط اقتصادی باشگاه آگاه شویم و پیشنهادات ورزشی را بدانیم. ما با آرامش زمانی که وقت آن برسد دراین باره صحبت خواهیم کرد اما این برای من یک اولویت است و فکر میکنم مسی هم همچین نگاهی دارد.

 

لاپورتا ادامه داد:

تصویر رای دادن مسی بهترین تصویر روز بود، این نشان داد که ما فراتر از یک باشگاه هستیم. من مطمعن هستم که او مذاکره خواهد کرد. او به من تبریک گفت. شما میتوانید بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنید.

 

آمدن جوردی کرویف؟

نمیتوانم چیزی را اعلام کنم چون به کسی تعهدی ندارم. زمانی که شرایط اقتصادی را بدانیم تصمیم خواهیم گرفت. اول باید به کارکنان باشگاه احترام بگذارید، درابتدا با انان صحبت خواهم کرد. ژاوی و کرویف خود را در دسترس گذاشته پس وقتی زمان آن برسد میتوانیم با آنان صحبت کنیم. جوردی در چین قرارداد دارد. با ژاوی ارتباط خوبی داریم. پیام های زیادی دریافت کرده ایم اما هنوز نتوانسته ام همه را جواب بدهم.

 

ژاوی؟

پیام های زیادی دریافت کرده ام، فکر میکنم که ژاوی به من تبریک گفته باشد.  شرایط او هم همانند جوردی کرویف است، اول باید با کارمندان داخل باشگاه صحبت کنم.

 

نامزدهای دیگر؟

آنها میتوانند هرکاری که بخواهند انجام بدهند. بارسلونا یک خانواده بزرگ است و ما این احساس را داریم که متعلق به باشگاه هستیم و متحد هستیم. انتظار ندارم هیچ کدام از آنها به پروژه من ملحق شود.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ