حمله نامشخص پیشکسوت پرسپولیس/ حق ندارید بازیکن سابق ما را تهدید کنید

0

حسین کلانی اسطوره در خصوص حواشی به وجود آمد در پرسپولیس و بدهی این باشگاه به برخی از بازیکنان سابق خودتوضیحاتی را ارائه داد؛ البته او نگفت منظورش از این بدخواهان و سنگ اندازان چه کسانی هستند:

*یک سری از بازیکنان جوانمردی کردند و طلب خود را بخشیدن یا از باشگاه خواستند که فعلا طلب خود را نمی‌خواهند. در نتیجه فدراسیون نیز پنجره را باز کرد. تنها پرسپولیس نیست که طلبکار دارد تقریبا تمامی باشگاه‌ها بدهی دارند. اگه قرار این قانون اجرا شود پس باید برای همه باشد نه پرسپولیس. آن هم در زمانی که پرسپولیس نیاز به تقویت و جذب بازیکن دارد.

*برخی طاقت ندارند و خربزه زیر پای پرسپولیس گذاشته‌اند. بخاطر موفقیت‌های پرسپولیس عده‌ای شیطنت‌های انجام می‌دهند تا بلکه مانع موفقیت این تیم شوند. پرسپولیس توانسته رضایت فیفا را جلب و مطالبات بازیکنان خارجی خود را پرداخت کند و جواز خود را بگیرد. چطور به یک باره در داخل می‌گویند پنجره این تیم بسته است؟ چرا وقتی مهرداد کفشگری اعلام می کند طلبی ندارد او را تهدید کردند که پست خود را پاک کند؟ به چه حقی؟

*همه بازیکنانی که لباس پرسپولیس را برتن کردند قابل احترام هستند و فرقی بین من و آنها نیست. این درست نیست بازیکنی که همه چیزش را برای لباس این تیم گذاشته و چندین سال در این تیم بازی کرده را با بازیکنی مقایسه کنیم که با یک قرارداد یک سال و دوساله به پرسپولیس پیوسته است. همه ورزشکاران نجیب هستند و با بحث و تعامل می‌شود به راحتی این مشکلات را حل کرد. تمامی این بچه‌ها که به پرسپولیس آمدند برای این تیم زحمت کشیدند و مثل بازیکنان خارجی ما را به دردسر ننداخته‌اند.

*معتقد هستم باشگاه پرسپولیس بهترین و حرفه‌ای ترین باشگاه ایران است. این تیم لیاقت قهرمانی را دارد و قهرمان هم خواهد شد و با توجه به تجربه این تیم در آسیا، این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ