باز هم سیدجلال جام قهرمانی را بالای سرخواهد برد/ حق با یحیی است …

0

 – برخی بازیکنان شوتزن قابلی هستند. برخی دیگر پاسور بوده و به قول معروف می‌توانند پاس گل بدهند. یکسری بازیکن هم وجود دارند که عالی دریبل می‌زنند اما نسل این فوتبالیست‌های تکنیکی حداقل در فوتبال ایران در حال انقراض است! بعضی از بازیکنان در دفاع عملکرد خوبی داشته و بعضی دیگر نیز در امور تهاجمی مشارکت دارند. بدون اغراق «سیامک نعمتی» بازیکنی است که همه این خصوصیات را با هم دارد. شاید در همه موارد اشاره شده ۱۰۰ یا ۹۰ نباشد اما فوتبالیست کم افت و خیزی است که هرگز سطح فوتبالش از ۷۰ پایین نیامده است. او می‌تواند در دفاع راست، هافبک راست و چپ، هافبک نفوذی و حتی خط حمله به عنوان یک مهاجم بازی کند. شنیدن تازه‌ترین صحبت‌های این بازیکن موفق و ملی‌پوش خالی از لطف نیست. 

چرا در آبادان مساوی کردید؟
فوتبال همین است. شاید یک مقدار باد یا زمین مشکل ایجاد کرد اما ما هرگز دنبال بهانه نیستیم. ما در پرسپولیس تلاش می‌کنیم موفق شویم و…

البته یحیی گل‌محمدی سرمربی شما صحبت‌های جالبی مطرح کرد. او مدعی شد بازیکنان پرسپولیس ۹ ماهی می‌شود بدون استراحت و ریکاوری تمرین کرده‌اند. نظری نداری؟ آیا باز هم شانس اول قهرمانی هستید؟
حق با آقا یحیی است. ما بلافاصله پس از اتمام لیگ نوزدهم وارد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدیم و بعد هم که فوری لیگ بیستم آغاز شد. اصلاً نتوانستیم ریکاوری کنیم و این یک حقیقت محض است. با این وجود من مطمئن هستم باز هم ما قهرمان لیگ بیستم می‌شویم. 

مطمئنی باز هم سیدجلال حسینی جام قهرمانی را بالای سر می‌برد؟
بله، مطمئن هستم چون پرسپولیس به قهرمانی عادت دارد. 

ولی سپاهان اصفهان با برد پُرگل مقابل آلومینیوم اراک به صدر جدول رسید. فکر نمی‌کنی این تیم پرافتخار تهدیدی جدی برای شما باشد؟
همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند. سپاهان هم یک تیم مدعی است اما تمرکز پرسپولیس روی کار خودش است. ما در این سال‌ها فکر کردیم به جای صحبت درباره تیم‌های دیگر فقط و فقط روی بازی‌های خودمان تمرکز کنیم. 

با سیدجلال حسینی که صحبت می‌کردیم می‌گفت هر بازی نیم‌فصل دوم یک فینال است. نظر تو چیست؟
کاملاً حق با سیدجلال حسینی است. همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس انگیزه دارند و نیم‌فصل دوم هم شرایط سخت‌تر می‌شود. هر بازی حکم فینال را دارد و ما هم بازی به بازی جلو می‌رویم. باید ششدانگ باشیم و با تمام وجود در مسابقات بعدی بازی کنیم. 

به نظر می‌رسد این فصل نتوانید همچون فصل گذشته چند هفته زودتر و پیش از هفته سی‌ام به عنوان قهرمانی برسید. این‌طور نیست؟
ما با این حرف‌ها تمرکز خودمان را به‌هم نمی‌زنیم. گفتم که بازی به بازی جلو می‌رویم و اینکه زودتر یا هفته سی‌ام قهرمان شویم، مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که قهرمان شویم مثل ۴ سال گذشته!

وضعیت پرسپولیس پرسپولیس نیوز اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ