ترس والنسیا از علاقه آلمانی به جذب خوزه گایا

0

بارسا نیوز – والنسیا در مورد این مسئله ترس دارد.

 

طبق گزارش موندو ، خوان لاپورتا مدیر باشگاه بارسلونا به احتمال قوی متئو آلمانی را به عنوان مدیر کل یا مدیر فنی انتخاب خواهد کرد که به او اجازه مذاکره برای خرید بازیکنان را میدهد. ورود احتمالی آلمانی به تیم مدیریت بارسلونا زنگ های خطر را در والنیسا به صدا در آورده چرا که آن ها می ترسند بارسلونا سراغ جذب خوزه گایا مدافع ۲۵ ساله این تیم بیایید.

 

متئو آلمانی نیز روابط بزرگ زیادی دارد و میتواند در نقل و انتقالات کمک زیادی کند. با توجه به خروج احتمالی فیرپو بارسلونا به دنبال جذب مدافع چپ جدیدی است که بتواند با آلبا به خوبی رقابت کند. بارسلونا وضعیت برنات را هم زیر نظر داشت اما به نظر میرسد که او با پاریسی ها تمدید میکند. گایا با والنسیا در حال مذاکره برای تمدید است اما توافقی حاصل نشده است.

 

آلمانی که سابقه درخشانی در والنسیا دارد باعث ترس سران این باشگاه شده است. این تیم مشکلات اقتصادی بالایی دارد و اگر بارسلونا وارد عملیات جذب گایا شود شانس زیادی دارد. در والنسیا آن ها اصرار دارند که قصد فروش بازیکن را ندارند اما ورود بارسلونا میتواند همه چیز را عوض کند و از طرف دیگر آن ها باید پیشنهاد تمدید خود را نیز افزایش دهند. در هر صورت بارسلونا تا این لحظه اقدامی برای جذب گایا نکرده چرا که لاپورتا هنوز به صورت رسمی روی کار نیامده است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ