بارسلونا به جمع مشتریان نونو مندس اضافه شد

0

بارسا نیوز – باشگاه های زیادی خواهان این بازیکن هستند.

 

طبق گزارش as ، نونو مندس یکی از بهترین های این فصل لیگ پرتغال است. فصل عالی این بازیکن در اسپورتینگ باعث شد که او برای اولین بار در سن ۱۸ سالگی به تیم ملی بزرگسالان پرتغال دعوت شود و عملکردش باعث شده که باشگاه های بزرگ اروپایی شرایط جذبش را دنبال کنند. رئال مادرید باشگاهی است که ماه ها وضعیت بازیکن را دنبال میکند اما حالا عنوان شده بارسلونا و منچستر سیتی نیز بیشترین علاقه را نسبت به جذب این مدفع چپ جوان دارند.

 

بارسلونا میخواهد فیرپو را برای کسب درآمد به فروش برساند و برای پر کردن جای خالی او نگاه خاصی به این بازیکن پرتغالی دارد. مدیر ورزشی اسپورتینگ آگاه است که بارسلونا خواهان بازیکن تیمشان است و از طرفی گواردیولا شیفته نمایش های او شده و سران سیتی نیز تماس هایی با اطرافیان بازیکن بر قرار کرده اند تا علاقه خود را به وی منتقل کنند.

 

سیتی این ایده را دارد که بازیکن را برای طولانی مدت جذب کرده و بعد به صورت قرضی به اسپورتینگ واگذارش کند تا بازیکن همچنان با کسب دقایق بازی بیشتر به پیشرفت خود ادامه بدهد. لیورپول ، یوونتوس ، پاریسن ژرمن و منچستر یونایتد نیز عملکرد بازیکن را تماشا میکنند. این بازیکن جوان تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه قرارداد دارد و بند فسخش ۲۵ میلیون یورو است. او در این فصل یکی از ارکان تیم صدرنشین لیگ پرتغال بوده و موفق شده یک گل و دو پاس گل هم ثبت کند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ