ماموریت تقریبا غیر ممکن بارسلونا برای فروش بازیکنان

0

بارسا نیوز – بارسلونا کار سختی برای فروش بازیکنان دارد.

 

طبق گزارش مارکا ، مدیریت ورزشی بارسلونا طی هفته های آینده ماموریت های سختی در پیش دارد. زمان ساخت تیم اول فرا رسیده و برخی از بازیکنان باید باشگاه را ترک کنند. جذب هالند هدف بارسلونا بوده اما برای رسیدن به این مهم چند بازیکن بزرگ باید باشگاه را ترک کنند تا مقداری از مشکلات مالی باشگاه حل شود. بعد از همه گیری ویروس کرونا و بروز مشکلات اقتصادی درآمد باشگاه ها به طرز عجیبی کاهش پیدا کرده و دیگر کمتر باشگاهی توانایی پرداخت هزینه های بالا را دارد که این مسئله باعث خواهد شد که تیمی چون بارسلونا کار سختی برای فروش بازیکنانش داشته باشد.

 

عملیات پیانیچ

 

بارز ترین نمونه میرالم پیانیچ است ، این بازیکن برای بازی در بارسلونا سازگار نشده و باشگاه باید راه حل های احتمالی را در نظر بگیرد. بارسلونا با ۶۰ میلیون یورو وی را جذب کرد اما قطعا باشگاهی نیست که در حال حاضر برای او مبلغ بالایی پرداخت کند. فروش این بازیکن در حال حاضر به نوعی غیر ممکن است.

 

پروژه گریزمان

 

در صورتی که لاپورتا بتواند هالند و اگوئرو را جذب کند باید وضعیت گریزمان مورد بررسی قرار گرفته شود. بارسلونا با ۱۲۰ میلیون یورو گریزمان را جذب کرد اما عملکردش کافی نبود. مرد فرانسوی به علت حقوق بالایی که دریافت میکند کمتر باشگاهی است که بتواند اقدامی برای جذب این مهاجم بکند و فروش او نیز کار کاملا سختی خواهد بود.

 

فروش کوتینیو

 

یکی دیگر از بازیکنانی که بارسلونا سعی میکند او را وارد بازار کند کوتینیو است ، در بارسلونا دیگر کسی انتظاری از این برزیلی ندارد او گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه است و هنوز هم حدود ۴۸ میلیون یورو از بند هایش باقی مانده است که بعید است باشگاهی بخواهد حتی با این قیمت برای وی اقدام کند. شاید انتقال قرضی راه حل مناسبی برای فروش وی باشد.

 

خروج بریتویت

 

بریتویت با ۱۸ میلیون یورو راهی بارسلونا شد ، او یک بازیکن پر تلاش و بدون حاشیه است اما هرگز در حد و اندازه های بارسلونا نیست. رویایی بریتویت ادامه فعالیت در بارسلونا بوده اما بعید است که فعالیتش در تیم ادامه دار باشد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ