پدری : کامبک برابر سویا بهترین بازی من با پیراهن بارسلونا بوده است ؛ بازی در کنار مسی ؟

0

بارسا نیوز – پدری گونزالس ستاره جوان و ۱۸ ساله باشگاه بارسلونا پس از دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا مصاحبه ای انجام داده است.

 

پدری یکی از بازیکنان مورد اعتماد رونالد کومان در این فصل است که عملکرد بسیار خوبی داشته است. او همچنین در این هفته برای اولین بار به تیم ملی اسپانیا دعوت شد.

 

دیدار با مسی

اولین روزی که لیونل مسی را دیدم ، فکر کردم همه چیز دروغ است. امیدوارم بتوانم چندین سال کنار مسی باشم. بسیار خوب خواهد بود که بتوانم از بودن در کنار او لذت ببرم و چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

ریکاوی فوق العاده تو و رسیدن به دیدار با سویا

من خوب هستم. در ابتدا به نظر می رسید که مصدومیت من خطرناک است . من خیلی درد کشیدم و ناراحت بودم ، اما در نهایت چیز جدی ای نبود. من می ترسیدم که این یک مصدومیت جدی باشد و باعث شود برای مدتی از میادین دور باشم ، زیرا مصدومیت از ناحیه زانو پیچیده است. من در ۴۸ ساعت توانستم بهبود پیدا کنم و این یک معجزه کوچک بود.

 

آیا کامبک برابر سویا ، بهترین بازی تو با پیراهن بارسلونا تاکنون بوده است ؟

بله ، زمانی که شهر سویل را ترک کردم ( پس از بازی برگشت بارسلونا و سویا در لالیگا ) ، فکر کردم که برای بازی کوپا دل ری دیگر قادر به بازی کردن نیستم. من خوش شانس هستم که زود بهبود پیدا کردم و از این طریق چیزهای فوق العاده ای را تجربه کردم.

 

شرایط بارسلونا با بازیکنان باتجربه و جوان هایی مثل تو ؟

من فکر می کنم بارسلونا در حال حاضر بت هایی مانند لیونل مسی ، جرارد پیکه و … دارد و جوانانی مانند آنسو فاتی ، ریکی پویگ یا من را دارد که سطح بالایی برای بازی در تیم اول داریم.

 

بازی کردن در پست های مختلف زیر نظر کومان ؟

من همیشه گفته ام که پستی که خیلی دوست دارم در آن بازی کنم ، هافبک است. حضور در پست پشت مهاجم و ارسال پاس های آخر را هم خیلی دوست دارم ، اما من در هر پستی که سرمربی بخواهد بازی خواهم کرد.

 

بازی کردن در کنار مسی آسان است ؟

بله آسان است ، زیرا زمانی که توپ را به او می دهید ، می دانید که اتفاقاتی رخ خواهد داد و این همان چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم. توپ را در بهترین شرایط به او بدهم تا بهترین نتایج برای تیم رقم بخورد.

 

دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا 

خب ، این برای من یک جایزه است که با اشتیاق فراوانی با آن رو به رو می شوم. من دوباره می گویم که سعی می کنم طوری بازی کنم که در میدان شهر بازی می کنم  اما با لباس تیم ملی اسپانیا بازی کنم. ( از بازی کردن با پیراهن تیم ملی لذت ببرم ).

 

آیا پدری ۱۸ ساله برای همه اتفاقاتی که برای او رخ داده است ، آماده بود ؟

بله ، من همیشه خوش شانس هستم که خانواده ای دارم که بسیار به من نزدیک هستند و به طور مداوم به من یادآوری می کنند که باید با فروتنی رفتار کنم. با تواضع من آماده همه چیز هستم.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ