شجاع خلیل‌زاده: قرار نبود تصویر و فیلم آن بوسه بیرون بیاید!

0

شجاع خلیل‌زاده که گفت‌وگوی اسکایپی با علی ضیا در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک گفت: کرونا نگرفتم و دو دوز واکسن را هم دریافت کردم. همسرم هم واکسن زده است.

این بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه از وقتی به قطر رفته خوش‌تیپ‌تر شده، گفت: اینجا هوایش تمیز است و پوست را شفاف می‌کند!

خلیل‌زاده درباره اینکه او را مدافع ارزشمند قطر می‌نامند، با خنده گفت: همه چیز را مدیون پرسپولیس و هوادارانش هستم شرایط برایم خیلی سخت بود. تمام کارهایم دلی بود و در رفتنم یک درصد مقصر نبودم. اینکه لوگو الریان را بوسیده بودم قرار نبود بیرون بیاید، بعدها گفتند اشتباه شده و پخش شده و دیگر نمی‌شد کاری‌ کرد. بعدها فکر کردند من این کار را کردم. من لوگوی پرسپولیس را با دلم بوسیدم و همه چیزم را مدیون آنم اما مرا از پرسپولیس بیرون کردند.

او درباره رفتن رسول‌پناه از پرسپولیس تصریح کرد: امیدوار بودم رسول‌پناه زودتر برود او به من گفت که می‌توانی پول رضایت نامه‌ات را بدهی و بروی! همینطوری به من گفت. اولین بار است این را می‌گویم. همین الان از پرسپولیس ۳ میلیارد طلب دارم. من پایین‌ترین پول را گرفتم یک کلمه حرف نزدم و حاشیه درست نکردم، من ۳۰ ساله شده بودم و دیگر کجا باید پول درمی‌آوردم؟ مرا سه روز کاشتند و مدام می‌گفتند امروز و فردا بیا، ۴ روز ماندم و از قطر پیشنهاد داشتم عملا پرسپولیس به من گفت نمی‌خواهمت، تصمیمم بود در پرسپولیس بمانم اما نخواستند.

خلیل‌زاده در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم امیدوارم امسال پرسپولیس قهرمان شود چون حقش قهرمانی است.

شجاع درباره از دست رفتگان اخیر فوتبال ایران هم گفت: با علی آقای انصاریان زیاد ارتباط نداشتم اما با آقا مهرداد رفت‌وآمد خانوادگی داشتم و یکی از دوستهای صمیمی‌ام بود و امیدوارم خدا به خانواده‌شان صبر بدهد.

وضعیت پرسپولیس پرسپولیس نیوز اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ