سرمربی تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا : ریکی می تواند ریتم بازی را تغییر دهد ؛ پدری باید به فکر پدری بودن باشد

0

بارسا نیوز – لوئیز دلافوئنته سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا پیش از آغاز رقابت های یورو زیر ۲۱ ساله ها درباره شرایط برخی بازیکنانش صحبت کرد.

 

از تیم بارسلونا ۳ بازیکن راهی یورو زیر ۲۱ ساله ها شدند. ریکی پویگ ، اسکار مینگوئزا و خوان میراندا که هر سه محصول آکادمی لاماسیا هستند ، نماینده های بارسلونا در این رقابت ها می باشند.

 

شایان ذکر است آنسو فاتی به دلیل مصدومیت یورو زیر ۲۱ ساله ها را از دست داده است و پدری گونزالس به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا دعوت شده است.

 

ریکی پویگ

صرف نظر از دقایق بازی ریکی پویگ ، او چیزهای زیادی به ما می دهد. او شادابی و سرزندگی را به ما عطا می کند و می تواند ریتم بازی را تغییر دهد. این یکی از دلایلی است که او در لیست قرار دارد. او پیشرفت خواهد کرد و آینده عالی در انتظار او است.

 

آنسو فاتی و پدری

آنسو فاتی و پدری بازیکنان نسل خود هستند. آن ها چیزهای متفاوتی در مقایسه با سایر بازیکنان دارند. من برای فاتی یک آغوش با آرزوی بهبودی می فرستم.

 

دلافوئنته ادامه داد :

پدری باید به فکر پدری بودن باشد تا ژاوی و اینیستا بودن ! او نباید خود را با هیچ کس مقایسه کند. او باید با تواضع به پیشرفت خود ادامه دهد و گام های درستی بردارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ